Wie kan voor mij een logo ontwerpen?

  • Annette

    Hallo,

    Wie kan en wil voor mij een mooi simpel logo ontwerpen? Ik ben pas net voor mezelf begonnen en maak nog geen winst dus een ontwerpbureau is voor mij te duur. Een naam heb ik al, nu de rest nog. Als er nog iemand is die voor een lage prijs een website kan bouwen dan hoor ik dat ook graag!!

    Groetjes Annette

  • Rob

    Hoi Anette,

    Ik werk als Grafisch vormgever bij een drukkerij/reclameburo. Ik kan je in mijn vrije tijd wel verder helpen denk ik. Mail me maar bij interesse, dan kunnen we het wat verder bespreken.

  • Sander

    Beste Annette,

    Zelf ben ik ook een starter, dus qua prijs zullen we er wel uitkomen. Bij mij zit je aan het goede adres voor een logo en website ontwerp, kijk gerust even op www.zoiezo.nl en als je dit bevalt dan kun je me altijd een mailtje sturen met de betreffende gegevens.

    Groeten Sander

  • Lien

    mooie site hoor !!

  • Sander

    Thanx, altijd leuk om te horen.

  • nomore

    Ben je inmiddels al voorzien van logo?

  • Sander

    Ik zoek geen logo, maar Annette… deuhhh

  • Rene Turk

    Hoi Annette,

    Als je inmiddels al bent voorzien van een ontwerper is het jammer, maar ik kan het hele traject voor je regelen als je meer wilt en/of kan qua financien

    mail me maar op reto.rene@tiscalimail

  • creativz studio

    Ik ben nog jong (14) maar ik kan hele mooie websites maken voor weinig geld.

    ik ben bezig met mij eigen website: http://www.creativzstudio.com binnenkort ga ik hem online zetten.

    vertel mij de naam van je website en ik stuur je een voorbeeldje.

    groeten,

    Bas.

    info@creativzstudio.com

  • Sander Krijnen

    Hoe jong was je toen dit bericht geplaatst werd?