Wie kan voor mij een logo ontwerpen?

  • Bas Kager(creativz studio)

    14 en nog steeds 14.

  • Bas Kager (creativz studio)

    Ga niet naar een design bureau zij verzinnen er allemaal dingen bij en word dus heel erg duur

    ik maak een mooi logo van dezelfde kwaliteit met proffesionele programma's (echt waar) voor €2,00.

    betaling via paypal.com met bankrekening of creditcard.

    mail de naam van het bedrijf, wat je aanbied en andere wensen gewoon naar info@creativzstudio.com en ik maak een suggestie.

    Je mag het logo eerst zien en dan mag je betalen (als je um mooi vind tenminste).

    Ik heb trouwens al eerder een reactie gepost met de naam creativz studio.

    groeten,

    Bas Kager.

  • Remco

    Ik zou op zich wil gratis een logo voor je willen ontwerpen maar een website gaat toch echt wel geld kosten. mail de naam van je bedrijf en je kleuren/huistijl en ik ga aan de slag.

    drummer.lok@gmail.com

    Remco lok

    Botter 3153

    0320-255372

  • mirjam beijer

    Hai Annette,

    ik ben net begonnen als grafisch werker en webdesigner. Mijn eigen website is in ontwikkeling: www.beijerdesign.com.

    Neem even contactt met me op als je nog steeds een logo en een website nodig hebt. Wie weet komen we er samen uit.

    Vriendelijke groeten,

    Mirjam

  • Remco

    Beste Annette,

    Kijk eens op de nieuwe website ontwerpen-voor-geld.nl, die brengt ontwerpers en bedrijven bij elkaar zonder tussenkomst van een reclamebureau. Je kunt er terecht voor o.a.: uw logo ontwerp, website design of een complete huisstijl.

    Met vriendelijke groet, Remco

  • Ieva

    Hoi,

    Mij naam is Ieva.

    En ik ben van plan om binnen kort een nagel, massage studio te openen.

    Maar helaas heb ik nog steeds geen logo, zou hier iemand me kunnen helpen?

    Hoor graag!

    En alvast bedankt!!!

    M.v.g.

    Ieva

  • Johan

    Sinds enige tijd probeer ik een logo te ontwerpen voor mijn traiteur-leveringsbedrijfje maar ik kom er niet uit 8-).

    Kan iemand mij helpen? De gerechten worden per scooter geleverd. Hoofdzakelijk Italiaanse keuken (geen pizza).

  • Remco

    Beste Leva,

    Kijk eens op Ontwerpen-voor-geld.nl, daar kun je online gemakkelijk en voordelig je logo laten maken. Er hebben zich al 1000 ontwerpers aangemeld daar.

    Groet, Remco

  • Logo en meer

    Hoi,

    Ik wil graag een logo voor je ontwerpen. Ga naar www.logo-en-meer.nl en bekijk wat ik te bieden heb.

    Groeten,

    John