DTP-ers gezocht

  • Sandra de Bruin

    Ik ben op zoek naar DTP-ers die voor ons regelmatig diverse werkzaamheden kunnen uitvoeren. Grotere en zeker veel kleinere opdrachten moet je kunnen uitvoeren in Indesgn 2.0

    Onze workflow is PDF georienteerd, en wij werken uitsluitend met Indesign, Illustrator en Photoshop.

    Wat wij van jou verwachten is dat je snel kan werken, kleine en grotere jobs snel kan uitvoeren en een kwaliteit kan halen die wij wensen. Je bent creatief en werkt met een MAC.

    Ben je echter een PC aanhanger, dan kan het voorkomen dat wij ook werk uit de Office hoek voor je hebben. Van dat soort bestanden willen wij dan alleen een goede (CMYK) pdf ontvangen.

    Het is niet de bedoeling om in die pakketten iets van DTP voor ons te verzorgen. Maar het maken van goede PDF is wel een mogelijkheid.

    Heb je interesse, maakt niet uit waar je zit als je maar met een adsl verbinding werkt, stuur dan een mailtje naar mij toe.

    Ik ben veratnwoordelijk voor het uitbesteden van orders en wil mijn DTP-ers adresboek verder uitbreiden.

    Laat wel even weten wat je uur tarief is en hou er rekening mee dat je een proef order moet maken.(uitsluitend éénmalig om even aan elkaar te wennen.)

  • Erwin

    Hoi

    Post is bewerkt op mrt 22, 2016, 9:05 a.m. door startpaginabeheer

  • Joachim

    Hallo Sandra,

    Ik ben een vormgever dtp-er die zit te springen om werk! Dus mail me, dan kan ik het een en ander toelichten en je mijn portfolio laten zien.

    groeten, Joachim Westera

  • Joachim

    Hallo Sandra,

    Ik ben een vormgever dtp-er die zit te springen om werk! Dus mail me, dan kan ik het een en ander toelichten en je mijn portfolio laten zien.

    groeten, Joachim Westera

  • Amanda

    Beste Sandra,

    Ik zou hier graag nog wat meer over willen horen! Dus als je me een

    mailtje stuurt kan ik je wat werk laten zien. Ik ben overigens een

    vormgever/dtp-er die 3,5 jaar werkervaring heeft als dtp-er en ben begonnen

    aan de deeltijdopleiding grafisch ontwerpen.

    Ik hoop snel wat van je te horen!

    Groeten,

    Amanda Butterworth

  • Sandra

    Amanda,

    kun je je cv en refenties naar me toe sturen. En je uurtarief. Dan zal ik zsm van me laten horen.

    groet

    sandra

  • Ben Claessens

    Beste Sandra,

    Wij zijn een grafisch bedrijf in het zuiden des lands en kunnen perfect met pdf werken in onze EFI workflow om tot een goed drukresultaat te komen.

    Dus als je nog opzoek bent naar een goede drukker houden wij ons aanbevolen.

  • silverbee

    Hallo,

    wij zijn een klein ontwerpbureau. Wij verzorgen ontwerp en dtp van verschillende soorten drukwerk voor bedrijven.

    Allebei (wij werken met ons tween) hebben wij Kunstacademie Grafisch Ontwerpen afgerond en hebben 3 jaar ervaring (zelfstandig en voor andere bureau's) als ontwerpers.

    Wij werken met alle grafische programma's (Photoshop, Illustrator, QXpress, InDesign, FreeHand).

    Ik hoor graag of jullie interesse hebben in onze diensten.

    met vriendelijke groet

    Marina Ulyashyna

    silverbee

    hanna@silverbee.nl

  • Miranda

    Beste Sandra,

    Als freelance DTP/Vormgever begeef ik me op diverse grafische vlakken.

    Mijn werkzaamheden vallen onder prepress, vormgeving en signmaking, waarbij DTP/Prepress mijn hoofdactiviteit vormt.

    Mijn uurtarief is 45 euro per uur excl. BTW en evt. reiskostenvergoeding. Na een evt. briefing zou kunnen blijken of een vooraf afgesproken prijs voor beider partijen niet wenselijker is. Ik ben in bezit van ADSL en kan binnenkort max. 50 MB via mijn mail ontvangen.

    Naast de ‘classic’ DTP programma's, die ik goed beheers, heb ik helaas nog geen kennis gemaakt met Indesign. Hierin wordt momenteel in geïnvesteerd.

    Desalnietemin kunnen wij welicht iets voor elkaar betekenen.

    Graag zie ik je reactie tegemoet.

    Met vriendelijke groeten,

    Miranda Smit

    kan!

    …voor PrePress, Vormgeving en Signmaking

    Sandra de Bruin schreef:

    >

    > Ik ben op zoek naar DTP-ers die voor ons regelmatig diverse

    > werkzaamheden kunnen uitvoeren. Grotere en zeker veel

    > kleinere opdrachten moet je kunnen uitvoeren in Indesgn 2.0

    > Onze workflow is PDF georienteerd, en wij werken uitsluitend

    > met Indesign, Illustrator en Photoshop.

    >

    > Wat wij van jou verwachten is dat je snel kan werken, kleine

    > en grotere jobs snel kan uitvoeren en een kwaliteit kan halen

    > die wij wensen. Je bent creatief en werkt met een MAC.

    >

    > Ben je echter een PC aanhanger, dan kan het voorkomen dat wij

    > ook werk uit de Office hoek voor je hebben. Van dat soort

    > bestanden willen wij dan alleen een goede (CMYK) pdf ontvangen.

    > Het is niet de bedoeling om in die pakketten iets van DTP

    > voor ons te verzorgen. Maar het maken van goede PDF is wel

    > een mogelijkheid.

    >

    > Heb je interesse, maakt niet uit waar je zit als je maar met

    > een adsl verbinding werkt, stuur dan een mailtje naar mij toe.

    > Ik ben veratnwoordelijk voor het uitbesteden van orders en

    > wil mijn DTP-ers adresboek verder uitbreiden.

    > Laat wel even weten wat je uur tarief is en hou er rekening

    > mee dat je een proef order moet maken.(uitsluitend éénmalig

    > om even aan elkaar te wennen.)

  • remmelt brink

    Hallo Sandra,

    Mijn naam is remmelt brink, ik ben vormgever/dtp'er en heb daarnaast ook ruime ervaring met kantoorautomatiseringssoftware. Graag zou ik naast mijn huidige baan freelancewerkzaamheden uitvoeren en jou vraag komt voor mij als geroepen.

    Voor een overzicht van mijn werk: http://www.xs4all.nl/~onscipa/webfolio/

    vriendelijke groet,

    R.Brink