Photoshopvraag

• Niels

Hallo allemaal. Hier een vraag over Photoshop. Ik heb een wit vlak van 300 pixels breed. Hier wil ik een bestaande tekst in laten lopen. Hoe doe ik dit? Ik kan mij niet voorstellen dat ik aan het einde van elke regel een harde return moet geven - volgens mij moet er een manier zijn de regels automatisch af te laten breken. Zo niet, welk programma zou ik dan kunnen gebruiken? Bovengenoemd effect wil ik bereiken ten behoeve van de tekst op een website.

Alvast bedankt!

Niels

• robin

Al eens Fireworks geprobeerd? Daarvan weet ik zeker dat het kan, en het is ook speciaal ontwikkeld voor internet! Heeft heel veel van dezelfde toepassingen als photoshop, als je met photoshop of illustrator (of allebei) kan werken, kan je ook met fireworks werken. Ik had het in een half uurtje door, hoe het hele zaakje in elkaar zat!

Succes

• erik

tekstvak maken met je tekst tool……

• jeroen

Teksten moet je nooit opmaken in Photoshop. Bij sterke vergroting krijg je trapvorming. Gebruik om teksten op te maken een programma als Illustrator.

Om je totale document op te maken kun je dan het beste QuarxExpres gebruiken. succes