aangeboden dtp-er

• lysette

Dtp-er nodig …

Tijdelijk of …

heb je een project wat je wil uitbesteden

om zo de druk op eigen studio te verminderen.

Alles is mogelijk!

Laat het me weten, via vanderdoe@euronet.nl

• David

Eigenlijk was ik op dit prikbord a/h zoeken naar een DTP er/ster, en kijk eens wie ik daar tegen kom!!!

Alles Kits?

Ik heb het managment er nml van kunnen overtuigen om een DTP er/ster voor een 1/2 jaar aan te nemen aangezien er een “stady” flow van werk (weet je wel NTL/NTB waar je aan gewerkt hebt) binne komt t/m januari.

Richard en ik waren het er eigenlijk over eens dat jij de enige GOEDE DTP'ster was die ik hier het afgelopen jaar heb ingehuurd heb.

want dat spul dat via het uitzend bureau hier kwam…. hmmm. niet van onder de indruk.

Voor alle bezoekers:

Dit is dus een OK DTP'ster!!! Inhuren maar.

;~)

Groetjes van David Baron

• David

Eigenlijk was ik op dit prikbord a/h zoeken naar een DTP er/ster, en kijk eens wie ik daar tegen kom!!!

Alles Kits?

Ik heb het managment er nml van kunnen overtuigen om een DTP er/ster voor een 1/2 jaar aan te nemen aangezien er een “stady” flow van werk (weet je wel NTL/NTB waar je aan gewerkt hebt) binne komt t/m januari.

Richard en ik waren het er eigenlijk over eens dat jij de enige GOEDE DTP'ster was die ik hier het afgelopen jaar heb ingehuurd heb.

want dat spul dat via het uitzend bureau hier kwam…. hmmm. niet van onder de indruk.

Voor alle bezoekers:

Dit is dus een OK DTP'ster!!! Inhuren maar.

;~)

Groetjes van David Baron

• David

Een DTP'ster nodig die waarmaakt wat ze belooft?

• lysette

He david,

Bedankt voor deze ‘veer’.

Met mij gaat het goed. Hoe kan het ook anders na deze mail van jouw.

Ik ben inmiddels weer een aantal leuke projecten verder en nu na jouw mail zal het zeker stormlopen ;-)

Goede mond-op-mond reclame is nooit slecht toch?!?

Succes met het zoeken naar een goede dtp-er voor dienstverband. Ik zal ook eens m'n ogen open houden en voor je rond kijken. Misschien kom ik nog eens een dtp-er tegen bij een klant die wil switchen.

groeten, Lysette

PS. Mocht je echt omhoog zitten, je weet me te vinden. ;-)