WWW.AUTO1001.NL

• webmaster auto1001

Hier vindt u alles over auto's graag reactie als er grafisch iets te verbeteren valt en graag hulp daarmee!

• Bastiaan

Leuke site, maar de vormgeving moet echt iets aan gebeuren. Als eerst zijn de buttons wel een beetje mega groot, ten tweede zit er veelste veel zwart in de site dat maakt het somber en droevig. Verder is de layout naar mijn mening iets te chaotisch. Persoonlijk hou ik van rustig en subtiel. Ik kan je wel helpen met de vormgeving maar dat doe ik niet gratis (helaas) waar ik je wel aan kan helpen is diverse logo's. van bijvoorbeeld automerken. Deze kun je downloaden van mijn download site http://www.roos-design.nl/

Je hoeft enkel de naam van een merk in te toetsen en vervolgens druk je op Find en zie daar als het in de database staat dan kan je het downloaden (GRATIS)

Ook merken zoals Bosal uitlaten en bijvoorbeeld de wat duurdere automerken zoals Lexus kun je hierop terug vinden. Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt. Veel succes met de website.

groetjes Bastiaan

PS: Alle bestanden zijn als Adobe Illustrator 7.0 (EPS) ofwel in vektororen en dus te schalen.