gesloten wereldje

• wim wez

Tja, toch ook maar eens reageren, ik zie zoveel reacties van gefrustreerde (wanhopig) opgeleide grafici. Kan je nagaan als je helemaal niet opgeleid bent, zoals ik. Eigenlijk is het wel logisch, vele varkens maken de spoeling dun..

het is wel leuk natuurlijk, een beetje klooien en knippen en plakken en daar nog geld voor krijgen ook. Ik weet, d'r komt wel een beetje meer voor kijken, maar toch..zo'n baantje wil ik ook wel. Maar ja, het apple-volkje beschermt zijn(haar) belangen goed. Moet je voor de grap eens een paar reclamebureaus langssurfen, doodziek word je van de concepten en vooral van al die flashmovies…zucht..

Nou ja, ik klooi maar een beetje door, doe mee aan wedstrijdjes op het net en hoop nergens op. Als je dit al leest, kijk dan ook eens naar www.wims3d.tk.

de groeten

wim

• erik

tja, zo te zien moet je inderdaad nog ff doorklooien……

• merlijn

das nie lief, die jongen heeft z'n best gedaan….

• wim wez

gut, 2 reacties! 1 zuurpruim en 1 slijmbal. toch een vriendelijk volkje, ons ollanders.

gelukkig ben ik niet zo teergevoelig ; ) erik is wel een expert natuurlijk, hij is een beetje webmaster hier. dit forum is trouwens ook niet zo drukbezocht, mijn crappy gratis site krijgt toch nog meer hits als dit gesponsorde prikbord. niet dat het me verder interesseert, ik doe dit puur voor m'n lol.

een beetje originele reactie graag, al zit ik er niet op te wachten.

• erik

Ik de knorrepot????? geef alleen maar een reactie op je suicidale betoog….met zo'n instelling mag je nog niet eens achter de kassa bij de lokale buurtsuper.

• Denise

Als je er niet op zit te wachtewn… Waarom vraag je er dan om… okee beetje logische vraag…

Kan het niet laten hoor… Beetje rommelig maar hier en daar best leuke dingen…

Enne een beetje vrolijker mag ook wel…. Anders mag je inderdaad niet achter de kassa bij de buurtsuper… die lui zijn al chagerijnig genoeg…

Denise

• wim wez

lief hoor, denise!

ik heb inderdaad een zout stukje geschreven, ongenuanceerd ook. Het lokt wel kritiek uit. ik heb de pagina al een beetje aangepast..ik neem terechte kritiek ter harte..ik ben helemaal niet zo chagrijnig als het lijkt..zelf vind ik mijn page saai, maar het is moeilijk om originele pagina's in elkaar te flansen met zo'n gratis pagebuilder. dreamweaver en flash kan je wel vergeten..trouwens, die domeinnaam is ook gratis, misschien wel handig voor andere beginners.. www.dot.tk is het adres waar je terecht kan..voordelen: korte eigen verzonnen domeinnaam(bv. denise.tk), gratis, je kan zelfs simpel denise.tk in de adresbalk tikken, zonder www, dan doetie het nog. nadelen: extra tijd, soms error, geen feedback.

bedankt voor je aardige reactie,

wim

• merlijn

en wie is er hier nou een slijmbal?