Quanta cuesta?

• jeroen

Hallo,

kan iemand mij vertellen hoeveel ik ongeveer kwijt zal zijn/wat de gemiddelde prijs is van het laten opmaken van visitekaartjes, enveloppen en briefpapier?

Er worden zoveel verschillende prijzen voor gevraagd…

Of zit hier misschien een creatieve geest die het goed en voordelig kan ;)

• Rob

Hangt sterk af van aantallen en hoeveel kleuren druk. Envelop met of zonder venster, welk formaat? Welk soort papier wil je? Wie doet de opmaak?

Als je iets concretere info hebt maak ik graag een prijsje voor je!

Rob

• Rob

Vaudje, bedaankt!

Had niet goed gelezen waar het om ging. Wij vragen 75 euro per uur voor opmaak. Eenvoudige huisstijl moet binnen 1 tot 2 uur klaar zijn.

Als er een drukwerk order uit voortkomt, doen wij de opmaak tegen gereduceerd tarief.

Mijn tip: zoek een handige jongen die prive ff de opmaak verzorgt en koop je drukwerk direct bij een kleine drukkerij. Pas op voor grote bedrijven die het werk uit besteden aan een kleinere “concullega”. Marge bedraagt dan al snel 20-30%.

Geef ze een ruime levertijd en stel geen al te hoge eisen aan het papier. Meeste drukkers hebben wel een partijtje restpapier op de plank dat tegen een zacht prijsje de deur uit mag.

Succes!

Rob

• Yedi Knight

Hangt een beetje van je wensen af. Wil je het Fullcolour, welk papier etc. Ook werken wij samen met een kleine huisdrukkerij die een scherpe prijs hanteerd.

Ik ben vanaf 1 januari een reclamestudio begonnen, naast mijn fulltime baan.

Wij daarom altijd geinteresseerd in opmaak en drukwerk, voor een zeer scherpe prijs. Neem anders via mail even contact op misschien dat wij een leuke prijs kunnen maken.