+/- loon multimedia vormgever van 20 jaar

• Arne

hoi, vanwege contractuele redenen zou ik graag een indicatie van andere multimedia vormgevers van +/- 20 jaar willen hebben, wat zij ongeveer per maand (netto) verdienen… gaat hier vooral om mensen van MBO niveau en met redelijk veel ervaring op multimedia gebied…

bij voorbaat dank

• TINKEBELL.

hmm,..hangt er natuurlijk vanaf wat je kan en hoe goed je bent etc,…

mbo zegt weinig,leeftijd ook,..er zit zoveel verschil in wat mensen kunnen,..

hangt ook van de functie af,..ga je dtp-en? of ontwerpen? klein bedrijf/groot bedrijf,..wat voor soort opdrachten,wat voor ervaring? Filmpjes maken op vakantie is ook multimedia ervaring,..

Ergens tussen minimum loon en heel erg veel verdienen is t dan,..kan allebei de kanten op gaan afhankelijk van genoemde dingen,…

• Rob

+/- fl. 1.750,00 netto per maand zou al een mooi begin zijn. Andere voorwaarden kunnen het heel anders doen lijken: spaarloon, pensioen, onkostenvergoedingen….

• Arne

1.7500,- is ook ongeveer mijn richtlijn ja.. ik werk al een jaar bij dit bedrijf en krijg (naar mijn idee) binnenkort een nieuw contract, dus vandaar dat ik ff een aantal dingen op een rijtje aan het zetten ben wat ik wil..