Met spoed dtp-er gezocht voor job in Amsterdam!

• Appoint

Appoint bemiddelt landelijk voor grote en kleine organisaties in de IT, Media (uitgeverijen, omroepen, grafische industrie) en Communicatiebranche

Op dit moment zitten we te springen om uitvoerend en creatief dtp-ers die per direct beschikbaar zijn en beschikken over minimaal 2 jaar relevante werkervaring.

Kijk op http://www.appoint.nl/grafisch/ voor een overzicht van alle actuele grafische vacatures.

Appoint

• Jaap Hand

Hallo Appoint,

Ik sta al bij jullie ingeschreven, maar wil toch even via deze weg reageren. Ik heb een opzegtermijn van twee maanden bij mijn huidige werkgever of is dat niet snel genoeg.

Met vriendelijke groeten Jaap Hand

• renate slotboom

Jaap,

Het klopt dat je reeds bij ons ingeschreven staat.

Wij hebben met grote regelmaat spoedaanvragen (korte klussen) waarvoor wij op zoek zijn naar beschikbare kandidaten. Gezien het feit dat jij een opzegtermijn hebt van twee maanden is dit niet interessant voor je.

Wel wil ik je graag weer uitnodigen voor onze mappendag op 13 september a.s. Kun je contact opnemen met ons (020-5225225) om een tijd af te spreken.

De afspraak duurt ca. 30 minuten en is bedoeld om je werk te beoordelen en een korte kennismaking met één van onze consulenten.

Met vriendelijke groet,

Renate Slotboom

Appoint Personele Diensten

Rietlandpark 339

1019 DW Amsterdam

www.appoint.nl

• appoint

Sta al jaren ingeschreven bij Appoint;

hebben nooit een sodemieter voor mij kunnen betekenen;

ben inmiddels aan het werk als projectmanager graphics, en doe giga internationale projecten voor fortune 500 company's, en in die hoedanigheid huur ik maandelijks meerdere DTP'ers en trafficmanagers in maar niet via Appoint.

opzouten met die arrogante hokjes denkers!

• appoint_niet liefhebber

Ben benieuwd of ze een nog goedkopere manier kunnen vinden om personeel te werven