opdracht tegen betaling

• Telefoon & Zo

Beste prikbordlezers,

Ik zoek iemand die tegen een (kleine) vergoeding een logo kan ontwerpen voor mijn bedrijf Telefoon & Zo.

Mvg,

Jeroen de Jong

Telefoonenzo.nl

info@telefoonenzo.nl

• Rene T

Stuur maar een e-mail naar mijn adres en dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen

• Mathilde

Hallo Jeroen,

Ik ben grafisch vormgever/ontwerper en vind het leuk om ook in mijn vrije tijd bezig te zijn met ontwerpen. Daarom lijkt het mij leuk om voor jullie een logo te ontwerpen tegen een kleine vergoeding. Graag hoor ik van jullie (via e-mail).

• Kim

Ha Jeroen,

Ik doe regelmatig dit soort opdrachten, als je me wat meer info toestuurt zal ik je wat van mijn werk mailen.

Kunnen we gelijk zien of we elkaar liggen (qua werk natuurlijk)

Kim

• D. van Suijlekom

Telefoon & Zo schreef:

> Ik zoek iemand die tegen een (kleine) vergoeding een logo kan

> ontwerpen voor mijn bedrijf Telefoon & Zo.

Ik vind dit eerlijk gezegd wat onprofessioneel overkomen.

Tegen een “kleine” vergoeding…

• Mars

Dit is Dé manier bij uitstek om (in veel gevallen) aan een onproffesionele huisstijl te komen.

Ik begrijp dat iemand graag “voor een kleine vergoeding” iets gedaan wil hebben of wil doen. Ben niet verbaasd als de resultaten niet naar wens zijn…

Tip:

Neem geen genoegen met een huisstijl die niet aansluit op je bedrijfs-doelstelling.

Als je “low-budget” dingen gedaan wilt hebben, zorg dan dat je weet wat je wilt.

• J. van Velthuisen

Beste Jeroen,

Mijn naam is Jeroen van Velthuisen. Ik heb interesse in je opdracht (als deze nog niet is vervult) en ik zou graag eens met je in contact komen voor de uitvoering daarvan. Tevens kan ik je dan tijdens een persoonlijk gesprek informeren over het type bedrijf wij zijn en hoe wij werken.

Met vriendelijke groet,

Jaaah Design

Jeroen van Velthuisen