Beginnend webhosting bedrijf zoekt iemand die een eenvodig logo (2 kleuren) en eventueel een huisstijl kan ontwerpen. Interesse? Mail een prijs-indicatie en eventueel een portfolio naar idemdito@planet.nl.
Vriendelijke groet,
Bart.
Hallo,
Ik ben vierdejaars student van het cibap in Zwolle. Ik ben dus regelmatig bezig met het maken van complete huisstijlen. Op dit moment voornamelijk nog op school, maar ik heb me eerste kleine opdrachtjes wel gehad. Het lijkt me leuk om voor jou een huisstijl te gaan maken, en zou graag wat meer informatie willen krijgen over het bedrijf willen krijgen. En natuurlijk in welke richting ik zou moeten denken (welke kleuren, bapaalde teksten, beeld, modern, speels..enz…)Ik heb dus nog geen ervaring met prijzen, ook zou er dan een manier moeten gevonden worden met drukken of printen.
Groeten Sandra Mosselman
Naar aanleiding van uw oproep op het internet wil ik u het volgende mededelen als jong en dynamisch bedrijf ontwerpen wij graag voor u het gevraagde bedrijfslogo.
Graag vernemen wij van u meerdere gegevens omtrent kleur, bedrijfsinfo om een voor u passend logo te realiseren.
Voor verdere gegevens en een offerte kunt u emailen naar het volgende email-adres
ejwgroep@mail.com.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?