help met acrobat

• mirjam

wie is er (redelijk) thuis met het programma adobe acrobat??? Heb het al een antal keer geprobeerd, helaas zonder reactie,…is er dan niemand waar ik met mijn vragen naartoe kan????

of weten jullie een bedrijf waar ik bepaalde feedback kan krijgen??? (uiteraard heb ikzelf de officiele site al geprobeerd maar dat heeft ook al niet echt geholpen,..bovendien is dat allemaal in het engels, en is het vaak lastig je vraag goed te kunnen formuleren)

alvast bedankt!

• Bert ter telgte

wat wil je weten van acrobat

en waar praten we over de reader of distiller?

werk je onder windows of mac?

• mirjam

dank voor de reaktie Bert, ik heb het over acrobat 5.0 en over het volgende:

Ik ben een uitgebreide presentatie aan het maken in acrobat en wil een aantal pagina's in full-screen laten openen (tot zover geen probleem) dan via links naar onderliggende database die geopend moeten worden inclusief bookmarks, en daar gaat het fout….deze pagina opent dus niet met aan de linkerkant de bookmarks overzichten. (terwijl ik dat in de paginaoptie..openoptie..wel aangegeven heb) wat doe ik fout?

alvast bedankt!

mirjam

• bert ter telgte

sorry maar nu gaat het me toch te ver ik gebruik acrobat hoofdzakelijk waar het voor bedoeld is pdf files maken