logo+huisstijl-ontwerper gezocht

• Marc

Beste lezer,

Voor een nieuw (80% non-profit en 20% profit) samenwerkingsverband binnen de beveiligingsbranche, waarvan ik coördinator ben, zoeken wij een freelance designer die voor ons een huisstijl kan ontwerpen. Het betreft bijvoorbeeld het ontwerp van een logo, visitekaartje en briefpapier. Omdat wij de kosten in het begin laag willen houden zoeken wij geen duur ontwerpbureau, maar bijvoorbeeld een student uit de gratische branche die een goede referentie wil opbouwen en uiteraard iets wil verdienen.

Heb jij zin om ons te voorzien van een frisse en aantrekkelijke “look”, stuur dan even een mailtje aan Marc@alarmadvies.nl

• Eric til

Beste Marc:

Wij zijn een groot grafisch bedrijf uit Drachten, die je graag willen helpen.

Adrem Studio maakt alles of grafisch gebied van visitekaartjs tot fc krant enz.

Wij werken samen met Feyenoord, PSV, Politie, brandweer enz

Dus mocht je geen student kunnen vinden, bel ons eens voor een zeer scherpe prijs.

Adrem Studio

0512-584102 dhr S. Visser

• Jeroen

Ik ben vierde jaars student aan het grafisch lyceum utrecht en heb de nodige ervaring op het gebied van logo's en bijpassende huisstijlen. Sinds een half jaar ben ik ook naast mijn opleiding een ontwerpstudio begonnen. Als je mij een wat gedetailleerde omschrijving kan geven van jullie werkzaamheden, ben ik wel bereid een gratis voorstel voor een logo voor jullie te maken, als het dan bevalt kunnen jullie hem van mij kopen.

Helaas heb alleen nog maar een tijdelijke bedrijfsnaam/site (www.jeroengrafimedia.nl) en nog geen online portfolio. Wel kan ik jullie wel wat eerder werk doormailen als jullie daar intresse in hebben.

Ik ben te bereiken via mijn hotmail adres jeroenthissen@hotmail.com of via de admin op mijn (tijdelijke site)..

groet Jeroen

• Sander Krijnen

Hallo daar,

Hier een jongen uit Tilburg die natuurlijk geïnteresseerd is in het ontwerpen van jullie huisstijl. Ik doe dit ook meer als dwangmatige hobby, dus nee ik zal er zeker geen hoge vergoeding vragen. In andere gevallen werk ik op van te voren vastgestelde prijzen, dit is natuurlijk heel afhankelijk van de activiteiten, maar daar komen we wel uit. Momenteel ben ik bezig om als freelance vormgever te ontpoppen vanuit een vaste baan bij een reclamebureau, weet dan ook wel het een en ander van het vak met betrekking tot technische specificaties e.d. Daarnaast ben ik actief op het gebied van webdesign, dus met andere woorden heb je aan mij een alles in één pakket. Voor een kleine indruk van mijn kennen en kunnen surf je naar www.xs4all.nl/~skrijnen.

Met vriendelijke groeten,

Sander Krijnen