Grafische Programma's

• Davy

Yow! Ik heb een aantal vraagjes.

Ik heb een heleboel Adobe producten, maar ik weet niet met wat ik alles aan moet. Ik heb Illustrator 10, GoLive 6.0, Photoshop 7.0 NL, InDesign 2.0, PageMaker 7.0!

Ik ben ook nog op zoek naar een goede foto ALL-IN-ONE printer van het liefst Hewlett Packard, en de prijs mag niet hoger zijn dan ? 399,- ! Heeft iemand

tips, en antwoord op men vraag? Mail me, of laat hiero een berichtje achter.

Binnenkort kan ik waarschijnlijk aan een plotter komen, met wat kan ik die aansturen? Gewoon met Adobe Illustrator? Zit daar een Plotter-functie in?

Alvast bedankt, Davy

• Rob

Illustrator 10 = tekenen

GoLive 6.0 = webdesign

Photoshop 7.0 NL = fotobewerking

InDesign 2.0, PageMaker 7.0 = opmaak

• Davy

Yo!

Bedankt voor die informatie, nu nog die andere vraag voor een goede printer!

Alvast bedankt, Davy

• Oirik

printer… ik ben erg tevreden over mijn Canon i550, zeker als ik op fotopapier print zien de foto's er erg goed uit, en hij heeft separate inkttanks, wat inhoudt dat als een kleur op is, ik alleen maar DIE kleur hoef te vervangen… :-)

hewlet packard heb ik geen ervaring mee… maar als je erg merkentrouw bent heb je dus nix aan mijn antwoord ;-D

grtz,

oirik

• Jeroen13

Dat leer je nooit allemaal ineens joh. begin is met uitsluitend één programma. oefen dara mee dn ontdek je wat je kunt en wat je niet kunt met dat programma. voor de dingen die je niet kunt zoek je dan een ander programma.. alles in een keer lukt gewoon niet. dan wet je uiteindelijk van alles te weinig om iets goeds te doen is mijn gevoel……………..en…………het kost veel tijd!!