OPLEIDING!!!!

• j

wat verdient een grafisch vormgever eigenlijk? ik wil graag een opleiding volgen voor dingen te kunnen ontwerpen, reclame ontwwerpen/verzinnen en uitwerken op papier of pc of gewoon opdrachten uitwerken die je opgedragen krijgt.welke opleiding kan je dan het best edoen en bestaat er zoiets al het leerling wezen? 1 dag naar school en de rest van de dagen werken zodat je ook nog verdient? is er zoiets in de buurt van breda?

alvast bedankt voor iedereen die mij kan helpen

• robin

leuke binnenkomer! Wat verdient een grafisch vormgever.

Ik wed dat een minister-president meer verdient, misschien hebben ze daar ook wel een opleiding voor in de buurt van Breda.

Je wordt grafisch vormgever omdat je het leuk vindt, niet om wat het verdient.

• chevy

J,

ik ben het met Robin eens.

Laat het vormgeven maar over aan mensen

die er echt passie voor hebben.

• JeroenT

Sluit ik me geheel bij aan, met zo'n instelling haal je de opleiding niet eens

• Pien

Wat kost een auto?

wat kost een vakantie?

meer gegevens over wat je kunt, welke opleidingen heb je gedaan, hoe oud ben je?

en nog meer van deze informatie is nodig om uberhaupt een indicatie te geven van wat je voor bv een reclamebureau waard bent…….al sluit ik me bij bovenstaande mensen aan door te zeggen, dat je waarschijnlijk niet veel waard bent!

Succes met rijk worden!