Aangezien www.why.nl (het bedrijf dat het merendeel van het NTI huiswerk corrigeert) met haar forum gestopt is, komt er een nieuwe en onafhankelijke mailinglijst als alternatief. Het gaat hier met name om de cursus 1037, oftewel webpage design. Studenten van het NTI die via Why hun huiswerk laten corrigeren, kunnen hier terecht om hun gal te spuien. Ik denk niet dat het Why forum zomaar is verdwenen; ik weet zeker dat dit een directe reactie is op alle negatieve berichten die er door cursisten zijn geplaatst. We weten allemaal dat het NTI en WHY totaal geen inspanningen vertonen om het studeren ook maar enigszins comfortabel en vloeiend te laten verlopen. Net als ik voelen vele cursisten zich belazerd en bedonderd (en TERECHT!). Zodra er met de media gedreigd wordt, wordt er alles aan gedaan om het onderlinge contact tussen de cursisten te verbreken. Veel van jullie zijn het zat, ik weet het, maar sluit je aub toch aan bij deze groep, want samen staan we veel sterker en kunnen we beide partijen WEL onder druk zetten. Ik ben bezig gegevens te verzamelen om deze hele blamage aan te kaarten bij 1 van de vele consumentenprogramma's van Nederland; maar daar heb ik ook jullie hulp bij nodig. Vertel je verhaal en laat het er niet bij zitten! Wij hebben recht op waar voor ons geld en dat zullen we krijgen ook!
Bezoek het forum vandaag nog:
http://groups.yahoo.com/group/Why-NTI/