LOI

• Aldo

Ik zie voor mezelf een toekomst weggelegd in de grafische sector. Ik denk dat ik een behoorlijke basis heb gelegd met mijn hbostudie organisatiekunde en informatica. Nu wil ik een vakgerichte cursus volgen. Hierbij viel mijn oog op e-learning van de LOI. Daar is een cursus werktekenen en DTP en ik vraag me af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze cursus. Of dat je juist niet voor deze cursus hebben gevolgd, maar voor een andere opleiding hebt gekozen. Voor meer info over de cursus zie onderstaande link.

http://www3.loi.nl/assinfo/asi_alg_001.nsf/frmWframeset?readForm&Mode=ass&Type=CUR&Asscod=155

Iemand die mij op weg kan helpen met wat meer info…..

alvast bedankt

Aldo

• Nil

Persoonlijk denk ik dat je beter af bent bij een avond opleiding bij een grafische school Aldo. Maar dat is dus puur vanuit mijn gevoel over de LOI gesproken. Ik heb het vermoeden dat deze beschreven opleiding vrij oppervlakkig is en daarnaast heb je veel meer aan contact met medecursisten die vaak ook al werkzaam zijn in de sector. Daar leer je echt veel meer van. Dit laatste dan wél weer vanuit eigen ervaring tijdens avondopleidingen bij de Grafische MTS in Zwolle (ben even totaaal de naam kwijt).

Succes!

Lin

• Frank

Aldo,

Ik denk dat je het beste op een Grafisch Lyceum een cursus kunt volgen in de avond en op de zaterdag. Info bij Stivako

succes,

Frank