Wie kan me helpen??

• Baris

Voor een pas opgestart koeriersbedrijf wil ik een goede, professionele en vooral representatieve logo laten ontwerpen. Ik heb diverse grafische ontwerpers in mijn regio benaderd, maar die zijn voor een startende ondernemer toch een tikkeltje te duur. Wie kan tegen een bedrag van max. 250 euro enkele concepten schetsen waaruit ik dan de definitieve keuze kan maken?

Het liefst uit de regio Rijnmond!!! Mail me maar op bovenstaand mailadres en hopelijk kunnen we zaken doen binnenkort!

Groeten,

Baris

• RedNas

Welk bovenstaand e-mailadres?

Mvgr RedNas

• Michel

Dit emailadres: b_orduseven@hotmail.com

Zie je die link links bovenin niet ofzow??

• Kees

Hallo,

Even voorstellen:

Ik ben Kees en ben freelancer in vormgeving en DTP. Hiermee heb ik al reeds 13 jaar ervaring. Laag uurloon door geen overheadkosten die ik anders door moet berekenen, maar wel de expertise die je zoekt.

Ik kan je prima helpen met je probleem om een representatieve housestyle te maken.

Stuur me maar even een mail, zodat we een (vrijblijvende) afspraak kunnen maken om kennis te maken.

Groet,

Kees

• Revi

Ik wil je graag helpen met het ontwerpen van je logo. Ik ben zelf gevestigd in Nijmegen. Maar door een uitgebreide uitleg over je bedrijf en je wensen kan ik natuurlijk via de mail een ontwerp naar je toemailen. En dan kunnen we later altijd nog een afspraak maken.

Om te zien wat mijn kunnen zijn kijk je maar even op www.since1977.nl

Misschien tot snel

MvrG

Revi

• Revi

Ik wil je graag helpen met het ontwerpen van je logo. Ik ben zelf gevestigd in Nijmegen. Maar door een uitgebreide uitleg over je bedrijf en je wensen kan ik natuurlijk via de mail een ontwerp naar je toemailen. En dan kunnen we later altijd nog een afspraak maken.

Om te zien wat mijn kunnen zijn kijk je maar even op www.since1977.nl

Misschien tot snel

MvrG

Revi