Hallo mensen,
Of ik hier op de juiste plek ben ik niet, maar ik post het bericht toch maar.
Het gaat om het volgende:
Samen met een collega doen wij zeer veel aan webdesign, we hebben hierbij een bepaalde structuur ontworpen waarbij klanten langer bij ons blijven en alles binnenshuis gebeurd.
We zijn met zijn twee een zeer dynamisch team dat alle kanten opkan.
Onze sterktse vlakken liggen in de website structuur (alles is gescript) en in de fotografie (veel materiaal dus).
Nu is een minder sterk punt van ons vormgeving…ideeen genoeg (fantasie is geen probleem, maar de uitvoering wel)
Nu zoeken wij iemand die ons wil komen vergezellen en samen met ons aan een project wil werken dat toekomst kan hebben (ja er zijn al verdiensten, dus er wordt niet geheel op gratis werk gerekend ! soms doen we wel eens non profit werkzaamheden, maar dat is dan uit reclame overwegingen)
De klanten en contacten die wij hebben liggen in de BN sfeer en bestaat veelal uit (redelijk bekende) nederlanders en DJ's
Hetgeen wij doen met de websites en de ideeen die we hebben zijn zeeeer uiteenlopend.
We hebben div. projekten op papier staan die we willen gaan doen (domeinen en dergelijke zijn al geregistreerd) en dit kan voor ieder zeer lonend zijn, let wel op, het zijn projecten…lopen ze goed, dan is het top…zo niet, dan hebben we het in ieder geval geprobeerd.
Over alles worden natuurlijk wel afspraken gemaakt.
Ben jij grafisch handiger dan wij, lijkt het je wat om hier in mee te gaan (the sky is the limit) laat dan een bericht achter of mail me.
voor degene die dit als vage oproep willen afdoen, dat is het niet, maar door schade en schande (vooral andere prikbords van de .pagina reeks) bepaalde reacties gezien en omschrijven we eerste globaal waar het om gaat, als er (serieuze) reacties zijn zullen wij die persoon uitgebreider uitleggen waar het om gaat.
uiteraard zal een samenvatting of vervolg ook hier komen te staan (daar is uiteindelijk een prikbord voor)
Bedankt voor de moeite om bovenstaand verhaal te hebben gelezen.
Groet
Jeroen