Kent iemand een onafhankelijk adviesbureau of een soort commisie zoals we dat ook in de reiswereld kennen bij een geschil over kwaliteit met een drukker.
gr JD
Ik denk dat je misschien wel terecht kunt bij de VPGI (http://www.vpgi.nl/). Zij geven ook de ISO cerficaties uit aan drukkerij en staan voor product kwaliteits controle binnen de grafische industrie. Als zij niet kunnen bemiddelen dan weten ze wellicht een bureau dat dit wel voor je kan verzorgen.
Succes met de hele kwestie!
Groet,
Linda
Studio 4
hallo u spreek met dhr W Groos ,
hier op wil ik mensen advucheeren nooit naar deze 2 bedrijven toe te gaan aangezien de 2 mijn als straat vuil behandelen
ik heb een lichte verstandelijke beperking met een laag IQ van 47 hier uit hebben ze zeer gedaan met een groote mond of ongepast
reactie op me vragen ik dien deze 2 bedrijven waar je nooit moet komen ik zie
nettorama als oplichter over 2 kratten heineken bier eerst zeg hij €28,00 kom ik daar aan en dan in eens is het €30,00 de adres van nettorama is Antwerpsestraatweg 100, 4615 AV Bergen op Zoom
en onderstaand bedrijf heb een onverzoendelijke en ongepaste bericht gestuurd waar een kland echt boos om kan worden
en het bedrijf heet Copyshop de Haan adres Kloosterplein 1, 4811 GN Breda
hoop dat jullie nooit naar deze stelletje bedrijven gaan
Post was bewerkt op 29-09-2018 15:17 door wesley
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?