onafhankelijk adviesbureau bij klachten drukwerk

  • A van der Graaf

    Kent iemand een onafhankelijk adviesbureau of een soort commisie zoals we dat ook in de reiswereld kennen bij een geschil over kwaliteit met een drukker.

    gr JD

  • linda

    Ik denk dat je misschien wel terecht kunt bij de VPGI (http://www.vpgi.nl/). Zij geven ook de ISO cerficaties uit aan drukkerij en staan voor product kwaliteits controle binnen de grafische industrie. Als zij niet kunnen bemiddelen dan weten ze wellicht een bureau dat dit wel voor je kan verzorgen.

    Succes met de hele kwestie!

    Groet,

    Linda

    Studio 4

  • Renée

    Ik geloof dat de KVGO (Kon.Ver.Grafische Ondernemingen) een klachtencommissie heeft. Waar je dus dit soort conflicten kunt deponeren mits drukkerij daar is aangesloten. Bel ze even, anders weten zij wel waar je terecht kunt..

  • Sander Been

    Wij als onafhankelijk adviesbureau worden met regelmaat gevraagd om dit soort geschillen te onderzoeken echter gaat het om een technische analyse waaruit naar vorenkomt waar er knelpunten in de workflow zijn ontstaan.

    Mocht je meer willen weten mail me even.

  • wesley

    hallo u spreek met dhr W Groos ,

    hier op wil ik mensen advucheeren nooit naar deze 2 bedrijven toe te gaan aangezien de 2 mijn als straat vuil behandelen

    ik heb een lichte verstandelijke beperking met een laag IQ van 47 hier uit hebben ze zeer gedaan met een groote mond of ongepast

    reactie op me vragen ik dien deze 2 bedrijven waar je nooit moet komen ik zie

    nettorama als oplichter over 2 kratten heineken bier eerst zeg hij €28,00 kom ik daar aan en dan in eens is het €30,00 de adres van nettorama is Antwerpsestraatweg 100, 4615 AV Bergen op Zoom

    en onderstaand bedrijf heb een onverzoendelijke en ongepaste bericht gestuurd waar een kland echt boos om kan worden

    en het bedrijf heet  Copyshop de Haan  adres Kloosterplein 1, 4811 GN Breda

    hoop dat jullie nooit naar deze stelletje bedrijven gaan

    Post was bewerkt op 29-09-2018 15:17 door wesley