Goedkoop drukwerk (kleine oplage)

• Johan

Goedendag,

voor een kleine eenmanzaak ben ik op zoek naar een drukkerij die tegen een lage prijs, een kleine oplage (100 a 200 stuks) visitikaartjes en envelopen kan drukken. Weet iemand een betrouwbaar adres, waar je ook hulp met het ontwerp kunt krijgen?

Alvast bedankt, Johan

• Rob

Zoek een bedrijf dat met digitale persen werkt. Die zijn er special voor kleinere oplagen. De meeste machines werken met vellen waarop 21 kaartjes gedrukt worden. Dan heb je maar 5 of 10 vellen nodig. De enveloppen liggen iets moeilijker. Maar de laatste generatie persen kan ook enveloppen bedrukken. Een ander voordeel van een digitale machine is dat je direct in fullcolour drukt, geen beperking van het aantal kleuren dus.

Ik kan voor een ontwerp zorgen en ook de produktie kan ik voor mijn rekening nemen. Wanneer je interesse hebt, kun je mij een mailtje sturen voor meer info.

Succes

Rob

ps: ik werk vanuit Zuid Limburg.

• Oscar Fotograaf

Koop een laserprinter en papier in een beschaafd kleurtje en maak je eigen huisstijl.

200 stuks voor briefpapier kan trouwens weinig zijn als je af en toe een mailing stuurt.

Enveloppen gaan ook door de meeste laserprinters.

Voor het ontwerp kun je ook een computer nerd zoeken,

als je maar goed uitlegt wat je wel of niet wilt.

Succes