eigen kaarten laten drukken

• Desirée

Hallo,

Ik ben er over aan het denken om eigen ansichtkaarten en dubbele kaarten te laten drukken en die proberen te verkopen aan familie, vrienden en via internet. Ik ben geen professionele illustrator maar ik teken graag en het lijkt me leuk om het eens te proberen. Mocht ik niks verkopen kan ik de kaarten altijd nog zelf gebruiken! =)

Ik heb twee illustraties op de pc gemaakt, beide illustraties zijn erg eenvoudig, kleuren zwart, wit en een beetje rood. (kijk op www.cafepress.com/dayzees)Normaal gesproken maak ik mijn tekeningen gewoon op papier, met potlood en aquarelverf.

Ik heb geen verstand van drukprocessen, prijzen etc. Dus ten eerste zou ik willen vragen, van welke methode moet ik gebruik maken om deze illustraties op kaarten te laten drukken? Als ik dat weet kan ik in elk geval al wat drukkerijen langsgaan voor een offerte. Ten tweede wil ik graag weten wat een redelijke prijs zou zijn voor 100 ansichten en 100 dubbele kaarten. Kan iemand mij een indicatie geven?

Alvast bedankt!

~Desirée

• Digitale druk - Drukkerij Smit

Het is al een poosje geleden dat je je bericht schreef.

Ik weet niet of het nog aan de orde is maar wellicht kunnen wij je verder op weg helpen?

Met onze digitale offsetpers (HP-Indigo) produceren wij digitaal drukwerk in uitmuntende kwaliteit.

Bezoek onze website eens (www.smitbv.nl) of stuur eventueel een mail met je gerichte vragen.

Digitale druk - Drukkerij Smit bv - Amersfoort

Ed Soesbergen