printer voor Dartflights

  • Anita

    Wie kan mij helpen aan een printer voor het printen van dartflights.

    Ik wil digitaal kunnen printen en grafische plaatjes op de flights.

    Ook informatie over de printer is welkom.Naam,merk, alles wat je weet.

  • Oscar

    Zijn dart flights van die vinnetjes?

  • Rob

    Ik denk dat die flights van kunststof zijn. In dat geval zal digidrukken waarschijnlijk moeilijk worden. Ik denk dat die dingen op een “kunststof vel” worden gedrukt. Daarna zal wel een stans nodig zijn.

    Tis maar een gok hoor! Maar het lijkt mij sterk dat er een machine bestaat waarin de flights in definitieve vorm worden bedrukt.

    Ben wel benieuwd naar je bevindingen…

    Succes ermee

    Rob

  • Anita

    Het moet op een of andere manier rechtstreeks op een losse flight geprint kunnen worden zie flightprinter.com.

    Deze laten echter niet los om wat voor machine het gaat.

  • Anita

    Ik ben er achter gekomen dat het om transferdruk gaat.

    Dit zou kunnen met een cardprinter met een malletje.

    Weet iemand of dit ook te realiseren is

  • RLC Nederland

    Hallo Anita,

    wij zijn een organisatie gericht op apparatuur voor speciaal printwerk, onder andere speciaalprinters voor het bedrukken van klantenkaarten, labels etc. etc..

    In onze brede range aan machines is een printer aangepast waardoor hij geschikt is voor het bedrukken van flights, dit is mogelijk in de kleuren zwart, goud en/of zilver en maximaal aan 2 zijden van de flight. De kleur van de flight is naar keuze.

    Prijs per print vanf € 0,02 voor zwart en € 0,038 voor goud of zilver.

    Type machine : RLCD

    In het jaar 2005 zijn er 8 dartshops verspreidt over het gehele land voorzien van een RLCD, de apparatuur wordt bewust niet in grote hoeveelheden verkocht om de bestaande klanten tot op zekere hoogte te beschermen.

    Prijsindicatie : vanaf € 2495,00 ex BTW (ook geschikt voor full-colour klantenkaarten etc,.)

    Mocht je wat proefflights willen zien of de machine een keer werkend willen testen :

    info@kaartprintersupplies.nl of 040-2069495.

    Met vriendelijke groet,

    RLC Nederland

    F van Boxtel

  • RLC Nederland

    wij zijn een organisatie gericht op apparatuur voor speciaal printwerk, onder andere speciaalprinters voor het bedrukken van klantenkaarten, labels etc. etc..

    In onze brede range aan machines is een printer aangepast waardoor hij geschikt is voor het bedrukken van flights, dit is mogelijk in de kleuren zwart, goud en/of zilver en maximaal aan 2 zijden van de flight. De kleur van de flight is naar keuze.

    Prijs per print vanf € 0,02 voor zwart en € 0,038 voor goud of zilver.

    Type machine : RLCD

    In het jaar 2005 zijn er 8 dartshops verspreidt over het gehele land voorzien van een RLCD, de apparatuur wordt bewust niet in grote hoeveelheden verkocht om de bestaande klanten tot op zekere hoogte te beschermen.

    Prijsindicatie : vanaf € 2495,00 ex BTW (ook geschikt voor full-colour klantenkaarten etc,.)

    Mocht je wat proefflights willen zien of de machine een keer werkend willen testen :

    info@kaartprintersupplies.nl of 040-2069495.

    Met vriendelijke groet,

    RLC Nederland

    Ferry

  • coby

    ik zou graag zo'n machine willen, wat kost die?

    Groetjes Coby