Gezocht freelance studenten

• Pan

Hoi,

Wij zijn twee startende jonge ondernemers in zuid holland en opzoek naar een student die een freelance bijbaantje zoekt ! Hij of zij moet zelfstandig websites kunnen ontwerpen.

Hoeft niet in HTML. Puur ontwerpen.

Het liefts in de omgeving rotterdam/den haag.

Wij hebben diverse opdrachten dus werk genoeg voor een lange periode.

met vriendelijke groeten,

P. Koopman

• Maaike

Ik ben geinteresseerd. Indien u mij een e-mail stuurt met nog enige aanvullende informatie (hoeveelheid werk/uur per week, wat voor bedrijf zijn jullie), stuur ik een e-mail met een link naar wat voorbeelden van mijn werk terug. Ik woon in Utrecht (maar Rotterdam/Den Haag zijn prima te bereiken), en volg momenteel een avonopleiding grafische vormgeving.

Met vriendelijke groet,

Maaike

• sander

Ben geen freelance student, maar ben wel een kersverse starter, dus werk is altijd van harte welkom. Heb ondertussen wel twee jaar werkervaring bij een vaste werkgever, als grafisch vormgever/dtp-er. Ben druk bezig met de eigen site, maaar om vast een kleine indruk te krijgen heb ik nog een site lopen waar wat werk van mij te zien is uit mijn studententijd, iets ouder maar niet achterhaald. Bekijk het even op www.xs4all.nl/~skrijnen en laat het maar horen.

• N9NE COLOURS

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn negen studenten aan het Grafisch Lyceum Rotterdam die bezig zijn met het laatste studiejaar van de opleiding Grafisch management. Bij deze opleiding hebben we als afstudeerproject een mini-onderneming.Wij zijn als mini-onderneming gestart per 5 januari 2004 en de liquidatie vind plaats op 14 juni 2004. Ter ondersteuning hebben wij de beschikking over een accountant, mentor en een regiocoördinator, allen zijn werkzaam in de grafische sector.

N9NE COLOURS is een grafisch bedrijf dat in staat is om u diverse grafische producten aan te bieden, het gaat hierom handelsdrukwerk zoals visitekaartjes, briefpapier en flyers etc.

Tevens kunnen wij uw huisstijl verzorgen, dit vanwege het feit dat wij gebruik kunnen maken van de diensten van een grafisch vormgever.

Voor eventuele vragen en/of suggesties kunt u altijd contact opnemen via ons e-mail adres:N9NECOLOURS@stu.glr.nl

Reeds bij voorbaat geven wij u de verzekering dat wij aan uw drukwerk onze uiterste zorg zullen besteden en zien uw opdracht met belangstelling tegemoet.

D. de Ridder