Hulp gevraagd bij ontwerpen...

• AnthraX

Ik ben een student en ben bezig met het ontwerpen met een brochure. Mijn thema is: 2FAST4YOU. Je snapt het al, het moet met snelheid te maken hebben. Nou ben ik me toch helemaal de kolere aan het zoeken op het internet naar plaatjes van vlammende tribals (die je wel eens ziet op van die snelle opgefokte auto's). Nu is dat het probleem niet, maar ik zoek er een die ik gewoon los op een witte pagina kan plakken en dus integreert met de rest van zijn omgeving. Dus niet zo'n lelijk uitgeknipt plaatje dat ik er ergens tussenfrommel. Snap je het nog? Ik ook niet. Het is heel moeilijk uit te leggen. Mocht je me wel begrijpen, kan je dan van de plaatjes naar mij mailen of een link geven waar ik ze kan vinden. Alvast bedankt!

• Reclamebureau Reddesign

Beste Anthrax,

Op het internet vind je weinig kwalitatieve afbeeldingen. De afbeeldingen zijn van lage resolutie zodat de afbeeldingen bij het openen van de site snel op het scherm zichtbaar zijn.

Waarom maak je zelf niet die vlammende tribals?

Lijkt mij niet moeilijk. Je bent toch student? Niet in grafisch vormgeven?

Met vriendelijke groet,

Reclamebureau Reddesign

• AnthraX

Bedankt voor het reageren. Ik doe een andere opleiding dan je wellicht denkt: communicatie. Dus ik leer niet echt dingen op grafisch gebied toe te passen. Maar in mijn vrije tijd doe ik dat wel. Ik teken veel, ontwerp logo's etc. Met welk(e) softwareprogramma('s) kan ik het beste tekenen? Of hebben jullie andere suggesties?

• C o n k

Voor het maken van logo's e.d. kun je het beste gebruik maken van een vector-geörienteerd programma zoals Adobe Illustrator of Corel Draw.

Veel succes.

• ellen

weet iemand van jullie of corel draw ergens te dowlaoden is