Jong grafisch talent gezocht!

• Mi produkties

Jong, creatief team zoekt grafische student die zijn/haar talenten in het bedrijfsleven verder wilt ontplooien.

Geïnteresseerd?

Mail ons even wat over jezelf en je kunsten naar……

info@mimodels.nl

• Marianne

Waarom jong? Denk je dat een oudere ‘student’ geen frisse ideeën meer heeft?

Ik heb 2 jaar geleden mijn opleiding afgerond als een ‘oudere’ en in ons ‘jonge’ team kwamen de meeste ideeën en slogans toch uiteindelijk van mij af.

Creativiteit en trendvolgen is niet aan leeftijd gebonden.

Ook een team heeft er meer baat bij als het bestaat uit diverse leeftijden.

• puppy

Het verschil tussen jong en oud zit niet in de frisse ideen,

maar in het salaris!

• Marianne

Op een bepaalde (ook betrekkelijk jonge) leeftijd houdt de verhoging van salaris ook op. Hooguit een paar vrije dagen meer per jaar als je ouder wordt.

Maar in dit geval wordt een grafische student gevraagd, dan hoef je het volledige salaris zeker nog niet uit te betalen omdat je nog in opleiding bent en ervaring op moet doen. Je moet als werkgever dan wel veel tijd en energie stoppen in de begeleiding. Dan vraag ik me dus weer af wat goedkoper is…

Alle vervelende karweitjes kun je wel door ze laten doen, die niet veel geld hoeven te kosten.

Tja… het is een afweging hoor.

• jan

okay trendvolgen is inderdaad iets dat ook door ouderen gedaan kan worden, hebben we het over trendsetten dan wordt het een ander verhaal!!

• Marianne

Kwestie van een creatief idee vormgeven, die komen aldoende genoeg boven drijven. Ook bij ouderen!!! Die zien misschien ook door ervaring een paar stappen vooruit!