vragen oa. glasheldere visitekaartjes

• Michelle

Wie heeft er een adres waar ik een (liefst kleine oplage) plastic doorzichtige visitekaartjes kan laten drukken of een normaal visitekaartjes maar wel in een andere vorm dan een standaard kaartje.

Verder vroeg ik mij af of iemand een plek weet waar ik kleine oplages van 500 stuks aan flyer, bestelformulieren, afscheurbare bonnen etc. kan laten drukken allen in kleur/zwart

Bij voorbaat dank,

Michelle

• Marianne

Kleine oplagen kun je het beste bij digitale drukkers (kopieerbedrijven) laten maken is mijn ervaring.

Daar kun je ook aangeven met snijlijnen hoe ze gesneden moeten worden.

Als het gestanst moet worden, zit je denk ik wel weer aan aan drukker vast. Kleine oplagen zijn bij een drukker een stuk duurder.

Misschien is lamineren een optie?

• Rob

Informeer eens bij HP Nederland. Zij hebben Indigo overgenomen. Het zijn dezelfde persen maar met een nieuwe naam. Indigo heeft (had) een machine die dat kan! Ook voor kleine oplage fc drukwerk zijn die persen zeer geschikt.

• Marianne

Bij de startpagina grafisch zag ik ook een paar adressen staan voor plastic kaarten.

• Panday

Hey Michelle wij kunnen je waarschijnlijk wel helpen,

neem even kontakt met ons op zodat wij met een minimaal budget maximaal resultaat kunnen boeken.