Kleurproeven

• Elbert!

Hallo beste mensen,

Ik moet voor school een werkstuk(je) maken over kleurproeven.

ik mag kiezen uit de volgende kleurproeven:

- De fotomechanische proef

- De electrostatische proef

- De digitale proef

Onder de fotomechanische proeven vallen:

- Laminaatproeven

- Folieproeven

- De electrostatische proef

uit deze (6) proeven mag ik kiezen welke zullen jullie me aanraden om een zo goed mogelijk werkstuk te kunnen maken ofwel van welke kleurproef kan ik het meeste informatie vinden, of kan iemand mij informatie geven (denk aan: websiteadressen, artikelen, etc, etc)

Alvast bedankt,

Elbert!

• Shirley

Ikzelf zou voor digitaal gaan je kan heeeel veel soorten kleurproeven maken met digitaal printen je kunt rgb, cmyk, in pantone kleuren printen enz.

Ik hoop dat ik begrepen heb wat je bedoeld

Groetjes Shirley

• Elbert

Shirley schreef:

>

> Ikzelf zou voor digitaal gaan je kan heeeel veel soorten

> kleurproeven maken met digitaal printen je kunt rgb, cmyk, in

> pantone kleuren printen enz.

>

> Ik hoop dat ik begrepen heb wat je bedoeld

>

> Groetjes Shirley

————————————————————————————————————–

Ja bedankt shirley,

ik snap wat je bedoelt mijn voorkeur ging ook al uit naar digitaal maar weet jij misschien informatiebronnen die ik kan raadplegen, want als je zoekt op internet dan vind je meestal website's van drukkerijen die vertellen dat ze ook aan digitale kleurproeven doen, maar ik kan maar moeilijk informatie vinden over website's die uitleggen hoe het in zijn werkgaat. (van begin tot eind zeg maar)

vriendelijke groet

Elbert

• Shirley

Ik werk zelf bij een reclame produktie bedrijf in alkmaar ik weet niet waar jezelf vandaan komt maar als je in de gelegenheid zou zijn ben je altijd welkom om eens te komen kijken hoe het werkt in de praktijk lukt dit niet laat het me dan maar even weten dan kan ik misschien even iets voor je op papier zetten

Groetjes Shirley

• Elbert

Shirley schreef:

>

> Ik werk zelf bij een reclame produktie bedrijf in alkmaar ik

> weet niet waar jezelf vandaan komt maar als je in de

> gelegenheid zou zijn ben je altijd welkom om eens te komen

> kijken hoe het werkt in de praktijk lukt dit niet laat het me

> dan maar even weten dan kan ik misschien even iets voor je op

> papier zetten

>

> Groetjes Shirley

Wat leuk dat je bij een reclame produktie bedrijf in alkmaar werkt ik woon ff buiten alkmaar dus ik zou graag eens een keer willen langskomen, hebben jullie op je bedrijf dan genoeg informatie ?? of moet ik zelf even een foto toestel en een kladblokje meenemen??

Maar als je iets op papier wil zetten hierover zou ik dat ook heel leuk vinden.

vriendelijke groet,

Elbert

• Shirley

Welke school doe je als ik vragen mag en welke opleiding (even nieuwsgierig)

Ik zal even met de baas overleggen maar ik denk dat het prima is als je langs komt hoor met foto toestel en kladblokje

Hoor wel even

Groetjes Shirley

• Elbert

Shirley schreef:

>

> Welke school doe je als ik vragen mag en welke opleiding

> (even nieuwsgierig)

> Ik zal even met de baas overleggen maar ik denk dat het prima

> is als je langs komt hoor met foto toestel en kladblokje

>

> Hoor wel even

>

> Groetjes Shirley

Ik doe Grarfisch vormgeven in amsterdam (het grafisch lyceum dus) zit daar in het 2e jaar is behoorlijk zwaar jaar vind ik, moeten heel veel doen.

Ze zijn op ons een nieuwe lesmethode aan het uitproberen (project onderwijs) in theorie is dat een prachtig systeem maar in de praktijk schiet het vaak te kort.

Mail maar over de datum enzo. bedankt!

vriendelijke groet,

Elbert

• Shirley

Nou je mag gezellig komen. Het bedrijf heet Sign-A-Rama het adres is kanaalkade 20 in Alkmaar tel 072-5111521.

Je moet zelf maar even zeggen wanneer je tijd hebt .

Groetjes Shirley