Ontwerper gezocht

• Zenze

Ik ben op zoek naar iemand op freelance basis werkzaamheden wilt verrichten. De werkzaamheden begeven zich vooral in de entertainment branche en zijn dus vaak terugkomende opdrachten. Denk hierbij aan flyers, posters, etc.

Ik ben zelf woonachtend in Almere.

Stuur me een mailtje voor meer informatie…

• Jochem

Beste Zenze,

Ik werk als startende free-lancer en ontvang graag meer informatie.

Met vriendelijke groet

Jochem

• Alexia

Beste Zenze,

Ik kan wel een interessante bijbaan gebruiken, en ontvang graag meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Alexia

• Zenze

Beste Alexia,

Stuur me even een mailtje….

Gr Brian

• Sander

Als je meer wilt weten over mij kun je terecht op www.zoiezo.nl. Daar staan wat ontwerpen die ik als startend ontwerper heb gemaakt. Het zijn er nog niet veel, maar als het aan mij ligt gaat dat veranderen.

Groeten Sander

• Miranda

Beste Zenze,

Als freelance DTP/Vormgever heb veel te maken met alle voorkomende communicatieve uitingen voor het MKB, particulieren en non-profitorganisaties. Dit betreffen kleine en grote organisaties. Door mijn veelzijdige dienstenpakket (dtp/grafische vormgeving/belettering) ben ik op diverse terreinen inzetbaar.

Mijn hoofdwerkzaamheden bestaan onder andere uit het opmaken van periodieken, posters, flyers, boeken, magazines, corporate identity, brochures, etc. Daarnaast verzorg ik kleinschalige beletteringsprojecten zoals auto- en raambeletteringen, bedrijfspresentatie t.b.v. beurzen.

Mocht je interesse opgewekt zijn, dan hoor ik dat graag van je.

Met vriendelijke groeten,

Miranda Smit

kan!

De Meern

• Rob Vos

Hallo,

Als traffic-medewerker ben ik dagelijks bezig met inkoop van drukwerk (en vormgeving). Hierbij gaat het regelmatig om grote hoeveelheden drukwerk, maar tevens ook kleinere opdrachten. Hieruit valt vaak prijsvoordeel te halen. Wellicht interessant om eens contact te leggen om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groet,

Rob Vos

Disegno

• Zenze

Bedankt voor de reacties. Ik ben nu nog een paar dagen weg, maar reageer zsm…

Groetjes Brian

• stefan Damman

Uiteraard wil graag even reageren op deze oproep.

Als Grafisch ontwerper in Almere zou ik je willen vragen even een blik op

www.quaforma te werpen voor een algemene indruk van het werk dat ik maak.

Uiteraard is e.e.a. in persoonlijk gesprek toe te lichten en aan te vullen met recenter werk.

Greetzz,

Stefan