Ik ben op zoek naar DTP-ers die voor ons regelmatig diverse werkzaamheden kunnen uitvoeren. Grotere en zeker veel kleinere opdrachten moet je kunnen uitvoeren in Indesgn 2.0
Onze workflow is PDF georienteerd, en wij werken uitsluitend met Indesign, Illustrator en Photoshop.
Wat wij van jou verwachten is dat je snel kan werken, kleine en grotere jobs snel kan uitvoeren en een kwaliteit kan halen die wij wensen. Je bent creatief en werkt met een MAC.
Ben je echter een PC aanhanger, dan kan het voorkomen dat wij ook werk uit de Office hoek voor je hebben. Van dat soort bestanden willen wij dan alleen een goede (CMYK) pdf ontvangen.
Het is niet de bedoeling om in die pakketten iets van DTP voor ons te verzorgen. Maar het maken van goede PDF is wel een mogelijkheid.
Heb je interesse, maakt niet uit waar je zit als je maar met een adsl verbinding werkt, stuur dan een mailtje naar mij toe.
Ik ben veratnwoordelijk voor het uitbesteden van orders en wil mijn DTP-ers adresboek verder uitbreiden.
Laat wel even weten wat je uur tarief is en hou er rekening mee dat je een proef order moet maken.(uitsluitend éénmalig om even aan elkaar te wennen.)