creative all-round vormgever gezocht voor 3-4 dagen per week

• petra

Wij zijn per direct op zoek naar een creative all-round vormgever voor 3 a 4 dagen per week voor meer info en/ of het sturen van je CV:

Special Sports bv

Jan van Gentstraat 160

1171 GP Badhoevedorp

Tel: +31(0)20-6401670

Email: studio2@specialsports.com

Email: studio@specialsports.com

• Koeno van der Schuur

Geachte mevrouw,

Ik ben Koeno van der Schuur, werk overdag als DTP-er/vormgever bij een grafisch bedrijf (ReproTeam Apeldoorn) en 's avonds voor mijzelf als webdesigner voor mijn eigen bedrijfje www.webwonderworld.nl (hierop staan enige voorbeelden van mijn werk, voor meer moet u maar mailen)

Als DTP-er/vormgever heb ik 3 jaar ervaring met o.a. de creatie van folders, flyers, huisstijlen, educatieve boeken, illustraties, logo's, brochures, formulieren, posters.

Graag toch zou ik specifiek mijn illustratieve/vormgevende vaardigheden wat meer willen benutten, hetzij freelance / hetzij parttime, daar ik onlangs met de kunstacademie autonome kunst (deeltijd) begonnen ben.

Wellicht dat ik de persoon ben die u zoekt?

Met vriendelijke groet, Koeno van der Schuur

Koeno van der Schuur

Viltmakersdonk 209

7326 LN Apeldoorn

055 8440 227

• Rob Rietveld

Geachte mw. Petra….

Graag wil ik reageren als freelancer op uw bericht. Ik zit zelf 26 jaar in het grafische vak. Ik ben begonnen als onderhoudsmonteur van persen (12 jaar), daarna micro-macro monteur bij een drukkerij (1 jaar), daarna drukker(5 jaar) en vervolgens dtp'er (6 jaar). Sinds januari 2003 ben ik als zelstandige ondernemer gestart en werk ook free-lance. Wat ik uit uw bericht opmaak, zou dit werk zeer goed aansluiten bij mijn huidige werkzaamheden, daar ik van alle markten thuis ben. Momenteel ben ik als free-lancer projectmatig bezig in de food-sector me het ontwerpen van folders, huisstijlen e.d. Zelf heb ik veel affiniteit met sport en kan mij derhalve goed verplaatsen in de sportwereld om zo tot aanlokkelijke reclame te komen.

In afwachting op uw reactie, verblijf ik hoogachtend,

Rob Rietveld

Robtix Communications.