Verjaardag kalender

• Evelien

Hallo,

Ik en op zoek naar een drukkerij ( althans ik denk dat ik bij een drukkerij moet zijn..) die voor mij 75 verjaardags kalenders kan maken/drukken. Tot zover ben ik er achter gekomen dat de meeste wel een ( jaar)kalender in het assortiment hebben, maar ik wil een verjaardagskalender.. Ik heb niet zo heel veel eisen, maar wil wel op de voorkant een eigen foto plaatsen. Misschien kan iemand mij helpen of hierover adviseren. Alvast ontzettend bedankt!!

Groeten Evelien

• Evelien

Nog een bericht van mij zelf..

Met deze kop hoop ik wat duidelijker te zijn.. zodat men mijn bericht wat eerder zal lezen. Vriendelijk bedankt.

Groeten Evelien

• joachim

Hoi Evelien,

Ik zou als ik jou was eens een drukker bellen… of beter nog, eens even zoeken met google!

groeten joachim

• jumanjii

Maak een eigen kalender in b.v. Xpress Pagemaker of Indesign, 't is niet zo veel werk en ga er mee naar een drukker die “digitaal drukt” b.v. op een Xeikon of zo.

Digitaal drukwerk is zeker in kleinere oplage best betaalbaar en fullcolor.

Google even op digitaal drukken of neem eens contact op met Xeikon, er zit vast wel een drukker bij jou in de buurt.

http://www.xeikon.com/ComWebsite/servlet/be.xeikon.visual.homepage.HomepageServlet

groetjes

Jumanjii

• Miranda

Hallo Evelien,

Ik ben freelance DTP/Vormgever en kan je wellicht helpen van opmaak tot uitvoer.

Toevallig heb ik enkele verjaardagskalenders gemaakt met een zeer persoonlijk karakter. Indien gewenst kan ik je hier meer over vertellen en evt. laten zien. Gezien het netwerk aan contacten om mij heen, kan ik je een gunstig totaalpakket aanbieden.

Mocht je meer informatie wensen, dan kun je uiteraard contact met mij opnemen.

Vriendelijke groeten,

kan!

Miranda

kan!

…voor Prepress, Vormgeving en Signmaking

• Drashi

In Hasselt (Ov.) heb je een digitale drukker. Die heet Induro BV. Je kunt ze mailen met je vraag naar dtp@induro.nl. Dit is een groot bedrijf die eventueel ook op andere manieren aan je verwachtingen kan voldoen. Je kunt ook bellen: 038 - 477 06 50

• Jan

Evelien, heb je al wat gevonden nou?