Geachte heer, mevrouw

Ik ben op zoek naar een baan als DTP-er/Grafische vormgever. Ik ben in Juni 2003 afgestudeerd. Nu ben ik werkzaam op een grafische afdeling, waar ik mij bezig hou met het bewerken en maken van foto's en scans, catalogi, folders en advertenties.

Mijn contract loopt nu af en wegens reorganisaties mogen ze mij geen vast contract aanbieden. Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een nieuwe baan. Het liefste zou ik willen werken in de regio van Enschede, Zutphen, Arnhem en Doetinchem. Deze plaatsen liggen op een goed te rijden plaats van mijn woonplaats.

Wat ik zoek?

Een baan bij een drukkerij/reclameburo/e.d. waar ik mijn creativiteit kan uiten en dat verwerken tot een eindresultaat waar uw klanten tevreden mee zullen zijn.

Reeds is gebleken bij mijn diverse stagebedrijven dat ik goed zelfstandig kan werken. Verder kan ik zeggen dat ik creatief, oplossinggericht en stressbestendig ben en geen 9 tot 5 mentaliteit heb.

Spreekt u deze brief aan en wil u meer weten dan kunt u mij mailen en stuur ik u graag mijn CV op

Met vriendelijke groet,

Adinda Horstik