Hallo allemaal,
Ter uitbreiding van mijn DTP portefeuille ben ik op zoek naar freelancers. Mijn klantenkring bestaat uit bedrijven uit verschillende branches. De vraag is dan ook divers: webdesign, handelsdrukwerk, formulieren enz…
Wie zoek ik precies?
Mijn voorkeur gaat uit naar kandidaten in de regio Zuid Limburg. Kandidaten uit de rest van het land zijn niet bij voorkeur kansloos maar persoonlijk contact staat bij mij hoog in het vaandel. Vandaar dat ik de reistijd wil beperken. Er zijn echter ook regelmatig kleinere opdrachten die per mail afgehandeld kunnen worden. Daarbij is afstand dan weer geen probleem.
Vereisten:
Kunnen werken met zowel MAC als PC. Goede beheersing van de gangbare grafische pakketten zoals QuarckXpress, Illustrator en Photoshop.
Ik vraag geen jarenlange ervaring. Maar als je het verschil tussen CMYK, RGB en PMS niet kent, is reageren overbodig.
Voor het web zoek ik mensen die meer kunnen dan alleen een leuke layout maken. Trefwoorden zijn: optimaliseren van zoekresultaten, HTML, PHP, ASP, JAVA en Flash enz. Kortom ben jij degene die een site meerwaarde kan geven, reageer dan snel.
Herken jij jezelf in bovenstaande, laat dan een berichtje achter met je E-mail adres, een korte omschrijving van jezelf en eventueel een link naar je portfolio. Ik zal dan contact opnemen voor een persoonlijk gesprek.
Met vriendelijke groet,
Rob
De Nijver