Freelancers gezocht. Waar zijn die grafische kanjers??

• De Nijver

Hallo allemaal,

Ter uitbreiding van mijn DTP portefeuille ben ik op zoek naar freelancers. Mijn klantenkring bestaat uit bedrijven uit verschillende branches. De vraag is dan ook divers: webdesign, handelsdrukwerk, formulieren enz…

Wie zoek ik precies?

Mijn voorkeur gaat uit naar kandidaten in de regio Zuid Limburg. Kandidaten uit de rest van het land zijn niet bij voorkeur kansloos maar persoonlijk contact staat bij mij hoog in het vaandel. Vandaar dat ik de reistijd wil beperken. Er zijn echter ook regelmatig kleinere opdrachten die per mail afgehandeld kunnen worden. Daarbij is afstand dan weer geen probleem.

Vereisten:

Kunnen werken met zowel MAC als PC. Goede beheersing van de gangbare grafische pakketten zoals QuarckXpress, Illustrator en Photoshop.

Ik vraag geen jarenlange ervaring. Maar als je het verschil tussen CMYK, RGB en PMS niet kent, is reageren overbodig.

Voor het web zoek ik mensen die meer kunnen dan alleen een leuke layout maken. Trefwoorden zijn: optimaliseren van zoekresultaten, HTML, PHP, ASP, JAVA en Flash enz. Kortom ben jij degene die een site meerwaarde kan geven, reageer dan snel.

Herken jij jezelf in bovenstaande, laat dan een berichtje achter met je E-mail adres, een korte omschrijving van jezelf en eventueel een link naar je portfolio. Ik zal dan contact opnemen voor een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

Rob

De Nijver

• Sander

Dat staat me op het lijf geschreven. Alleen één klein minpuntje ik woon in Noord-Brabant, om precies te zijn in Tilburg. Maar heb wel enkele jaren ervaring met Quark, Indesign, Illustrator, Photoshop, Flash en HTML op Mac als PC. Met als basis creatief dtp en een voorliefde voor Flash en daarbij alle scripts die nodig zijn om de boel te laten draaien. Neem rustig een kijkje op www.zoiezo.nl en voor een uitgebreide portfolio kom ik graag eens langs.

Met vriendelijke groet,

Sander Krijnen

• R&B graphic productions

Hallo Rob,

Je zoekt een grafische kanjer? Dan kan ik wat voor je betekenen.

Ik woon echter in Hilversum dus niet naast de deur. In dit digitale tijdperk hoeft dat echter geen probleem te zijn.

Ik ben freelance lithograaf / DTP-er, werk in Mac omgeving en heb ervaring met

alle gangbare pakketten. Ook kan ik je professionele high-res scans leveren tegen concurrende prijzen. Hierbij is persoonlijk contact geen ‘must’ maar kunnen we het bijv. per post afhandelen.

Neem de proef op de som en je zult niet teleurgesteld worden!

R&B graphic productions

Hilversum

T 035-6218408

M 06-21562444

E rb.prepress@chello.nl