Jonge maar ervaren dtp'er zoekt baan.

• Andras

Ik ben afgestudeerd op het Grafisch Lyceum Utrecht. Hiervoor heb ik ook het Grafisch Lyceum Zwolle met succes afgerond.

Op zowel school, privé als op de verschillende stages heb ik ruime ervaring en behendigheid opgedaan met de programma?s Photoshop 7.0, Illustrator 10, Quark Xpress 5, Dreamwaver MX 2004, Indesign 2.1, Pitstop, Flightcheck 5 Pro en Dynastrip. Ook het Adobe Creative Suite pakket is bekend bij mij.

Verder heb ik behoorlijke affiniteit met Word, Excel, Powerpoint en besturingssystemen als Windows t/m versie XP en Mac-OS t/m versie 10.

Tevens heb ik ruim 2,5 jaar praktijkervaring opgedaan bij drukkerijen. Als laatst deed ik dit bij Drukkerij Schuttersmagazijn te Hasselt en werkte hier tot begin zomer als oproepkracht.

Bij dit bedrijf heb ik op gegeven moment de volledige verantwoordelijkheid gekregen voor het DTP gedeelte. Ik werkte daar met de nieuwste ontwikkelingen, zoals het aansturen van een digitale pers (Indigo 2000) en met het aansturen en onderhouden van een CTP (FujiFilm Luxel V-9600).

Mocht er interesse zijn in mijn functioneren kunt u mij mailen.

• Badri

heb misschien iets voor jou. mail op info@multistudio.nl