Bewerken afbeelding

• Langnek

Beste,

Sinds enige tijd hebben wij een eigen website rondom de Efteling, www.hetontdekkenwaard.nl. Achter de schermen zijn wij op dit moment bezig met het uitbreiden van deze website.

Voor een nieuwe introductiapagina heb ik een bepaalde afbeelding nodig. Ik heb deze afbeelding wel, maar hierin moet eigenlijk een bepaalde kleur veranderd worden. Helaas hebben wij de kennis om dit te doen niet in huis en vragen wij bij deze of één van u ons hiermee zou willen helpen.

De website gaat over de Efteling en daar dit een hobby van ons is mag de website niet teveel kosten. Helaas kunnen wij u dan ook geen financiële vergoeding bieden voor de werkzaamheden. Wij hopen op uw begrip en dat u puur als hulp onze wilt helpen de website een stapje te verbeteren.

U kunt contact opnemen via: info@hetontdekkenwaard.nl.

Met vriendelijke groet,

Kevin Mulders

coördinator website

• Rob

kom maar op

• Wieneke

Beste Kevin,

Ik las u oproep laats bij prikbord bij grafisch.startpagina.nl waarbij u iemand vroeg voor het veranderen van een kleur in een foto. Zelf ben ik studente grafische vormgeving 4e jaars en leek het mij leuk dit voor u te doen. Voor dit soort opdrachten gebruik in Photoshop cs.

Mvg,

Wieneke