Momenteel werk ik fulltime als DTP-er bij een uitgeverij en tevens freelance als illustrator. Ik ben echter op zoek naar een nieuwe uitdaging en hoop die te vinden in een nieuwe baan waarin de nadruk ligt CREATIEF en ILLUSTRATIEF. Fulltime, vast, en in de regio Rotterdam, Utrecht.
Laat ik beginnen met de beroepen die mijn belangstelling hebben:
Illustrator (boeken, tijdschriften, reclame, mode), cartoonist, infographicmaker, DTP-er, Grafisch vormgever / ontwerper, Photoshopper.
Opleidingen: o.a. Quark Xpress, Adobe Photoshop / Illustrator, Vakdiploma Illustrator.
Werkervaring: o.a. van 2000 tot heden: DTP-er bij een uitgeverij. Als enige vormgever van een tweetal vaktijdschriften ben ik verantwoordelijk voor het gehele grafische proces: van het beoordelen en, indien nodig, bewerken van aangeleverd digitaal fotomateriaal, het maken van illustraties en infographics, het opmaken van de pagina's, de advertenties en de folders, tot het pdf-en van de uitgaven en aanleveren aan de drukker.
Tevens sinds 2000 werkzaam als freelance illustrator (zie www.digitalecartoons.nl). Mijn illustratiewerk is vrij gevarieerd: het illustreren van websites, logo's, uitwerken infographics, ontwerpen van artwork, game graphics, cartoons, wenskaarten… de lijst is eindeloos. Mijn digitale illustratiewerk doe ik voornamelijk met Adobe Illustrator en Photoshop. Zie www.digitalecartoons.nl voor meer informatie.
Voor het doorgeven van een functie die wel bij mij zou passen: mail naar vormgever@zoekteenbaan.nl.