Lay-out 15 euro

• Erwin H.

Hallo,

Ik heb nog aardig wat lay-outjes liggen en die wil ik graag verkopen.

Deze lay-out is 15 euro: http://www.deheeger.nl/screenshot

Ik heb nog meer liggen. Als u meer wilt kunt u mij op msn toevoegen:

erwinmedia@hotmail.com

Of mailen naar:

deheeger@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Erwin Heeger

DeHeeger.nl | Grafische Webdesign

Info@deheeger.nl

www.deheeger.nl

• joachim

Waar ben jij in vredesnaam mee bezig? Een lay-out voor 15 euro?! Dat kun je niet maken tegenover je collega's. Je moest jezelf eens horen praten: ‘Ik heb nog aardig wat lay-outjes liggen en die wil ik graag verkopen.’. Volgens mij heb jij geen idee hoe het werkt in ontwerpersland. Je bent bezig met marktverwaarlozing. In de eerste plaats door je die idioot lage prijs waarvoor je de die dingen aanbiedt, ten tweede omdat je klanten tevreden probeert te stellen met tweederangs, dertien in een dozijn knutselwerkjes. Hoe haal je het in je hoofd: vooraf ‘ontworpen’ websites verkopen voor 15 euro? Je gaat totaal respectloos met het vak om.

gegroet, Joachim

• joachim

En dat allemaal ook nog eens aanbieden op deze site (die volgens mij niet bestemd is voor commerciele doeleinden). Je bent een schaamteloze ‘ontwerp’@!#$ die het vak verneukt voor een ander ('ontwerp' tussen aanhalingstekens, want het mag eigenlijk geen naam hebben wat je maakt).

• joachim

En dat allemaal ook nog eens aanbieden op deze site (die volgens mij niet bestemd is voor commerciele doeleinden). Je bent een schaamteloze ‘ontwerp’|-|0ER die het vak verneukt voor een ander ('ontwerp' tussen aanhalingstekens, want het mag eigenlijk geen naam hebben wat je maakt).

• Erwin H.

Waarom niet wat moet ik anders met die lay-outs KIJK EENS ROND dat doet iedereen met zijn lay-outs en als je er iemand anders er blij mee maakt!!

En wie ben jij om mensen zo af te zeiken? Reageer als je interesse hebt anders REAGEER NIET!

• joachim

Sorry hoor, maar als jij zoiets hier op deze site zet moet ik je wel tot aan je enkels afbranden. Je begrijpt blijkbaar niet waar deze site voor gemaakt is en wat ‘ontwerpen’ inhoudt, want ik denk niet dat iemand met een beetje estethiek in zijn donder je broddelwerkjes kan waarderen. Dus om op je vraag terug te komen wat je anders met je ontwerpjes aanmoet: ik zou zeggen “ver weg stoppen, ritueel verbranden, deleten of gewoon ophouden waar je mee bezig bent”.

Vindt jezelf ook niet dat je niet zomaar ‘lay-outs’ aan bedrijven kan verkopen? Dat slaat toch nergens op? Is het niet zo dat je desgevraagd een ontwerp moet maken dat bij een bedrijf moet passen? Hoe kan je dat in vredesnaam verkopen? Je geeft indirect aan dat je de bedrijven waaraan je je sites verkoopt absoluut niet serieus neemt, want eigenlijk zeg je met die standaard ontwerpjes van je dat een bedrijf geen eigen gezicht heeft.

• Erwin H.

Aan de ene kant heb je gelijk maar het was ook mee bedoelt voor paticulier doeleinde ook al stond er reisbureau.

Maar misschien heb je ook wel gelijk.

ERWIN

• Rob

Joachim heeft wel vaker gelijk. Ook deze keer. Dit is inderdaad je “eigen markt” kapot maken, voor zover dit ook “jouw markt” is.

En die prijs, haha, tja, wat kun je daar nou mee? Volgens mij brengen tweedehands truien op marktplaats nog meer op. Kun je drie biertjes en een patatje kopen. ;)

• Thijs

Owned

• joachim

que?