Hallo,
Ik weet niet of er mij iemand kan/wil helpen,maar ik probeer het toch maar eens.
In september zijn we op huwelijksreis geweest naar Bali en daar hebben we een weeshuis bezocht.
Dat heeft op ons zo'n indruk gemaakt dat we besloten om te proberen deze kindjes te helpen.
We hebben inmiddels een website gemaakt in de hoop ze op deze manier te kunnen helpen.
We hebben hier al heel veel positieve reacties op gekregen.
Er is een bedrijf dat heeft aangeboden om ons te sponsoren door een logo en een website voor ons te ontwerpen.
Daar zijn we uiteraard ontzettend blij mee.
Nu zouden wij graag een infopakketje maken over het weeshuis om aan te kunnen bieden aan sponsors en zo,ik heb dit al in elkaar gestoken (in Word),maar ik kom er niet uit om het te printen…
Ik heb enkel een zwart/wit printer waardoor de pakketjes er niet aantrekkelijk uitzien.
Zou er misschien iemand bereid zijn om ons hiermee te helpen?
Het pakketje telt enkele pagina's (ca.10) informatie(gewoon zwarte tekst),een voorblad met logo en foto'tje en dan nog 2 á 3 pagina's met een paar foto's.
Is er misschien een drukker (of iemand anders) die ons zou willen sponsoren?
Uiteraard wordt je dan vermeld als sponsor op onze website!
Het gaat niet over duizenden pakketjes hoor,ik ben al blij als ik er een stuk of 50-60 heb.
Ik hoop dat er ons iemand kan helpen!
Alvat bedankt voor het lezen van dit berichtje.
Groetjes,
Sandra “Helping Bali”
http://members.lycos.nl/helpingbali (is nu nog een gratis site met reclame,in de loop van 2005 krijgen we een andere site)