Hieper de piep, loonsverhoging

• joost

Geloof hier helemaal niks van!!!!!! .

Ik kan me niet voorstellen dat een baas dit allemaal zegt wat jij allemaal schrijft in je gekke verhaal. Als je deze taal als baas zou gebruiken dan is je fatsoen en geloofwaardigheid als baas in no time vertrokken. Dus ik denk dat hier niks van waar is en vermoed dat er hier sprake is van een grote dosis puberale fantasie!

Voordelen van het ondernemen????????

Hier even één advies ga zelf ondernemen dan kan je ook van al deze zogenaamde door jouw geschetste idioote voordelen gebruik maken, maar denk eerst even goed na voordat je dingen schrijft die kant nog wal raken en absoluut te gek zijn voor woorden. Volgens mij ben jij nog zieliger als de rest annoniem!

• 33

Helemaal mee eens Annoniem, 146, CBS en nog enkele.

Heb 28 jaar bij een voortreffenlijke baas gewerkt als drukker en manesje van alles.

Toen werd de baas ziek en heeft de zaak verkocht aan de baas die we nu hebben.

De eerste 2 jaar nog in de oude zaak gewerkt, niets aan de hand, toen moesten van de 1 op de andere dag naar zijn zaak 50 km. verderop.

Geen probleem, andere auto op gas gekocht en mijn vrouw moest ook een auto die moet ook 12 km. naar haar partimewerk. Dus behoorlijk kosten gemaakt!

Vanaf de 1e dag zijn we (4 pers.incl. zoon van m'n ex. baas) gepest, getreitert, de grond in geboord er wordt gelogen maar vooral geroddeld.

Over m'n ex baas hoorden ik het volgende zeggen door de nieuwe baas:

Je bent hier geen direkteur, je moet onderaan beginnen of anders donder je maar op. Hij (en wij) is zo getrijtert dat hij al een half jaar overspannen thuis zit, terwijl hij nog nooit ziek was geweest. Waarom hij de zaak van z'n pa verkocht: z'n vrouw heeft een ernstige ziekte en dat wordt steeds erger.

Maar dat kan die nieuwe baas helemaal niets schelen laat staan of hij wel weet wat haar naam is. Geen interesse (er werken daar 10 mensen)

Dat de baas een grote verantwoordelijkheid heeft zal best, hij leeft er prive goed van en gaat het al niet goed, hup zaak failliet en een weekje later herstart weg overbodige ballast. Maar de baas leeft prive lekker door hoor maak je daar maar geen zorgen over. Ben nu zo ver geef mij maar een flinke ontslagvergoeding echter ook hier proberen ze weer onderuit te komen met het opbouwen van een negatief boekwerkje over de persoon die weg moet. Zij hebben de macht zijn GOD denken ze, en inderdaad neem een goede advocaat. En weer is van toepassing dat de werknemer machteloos staat, mag eigenlijk niets doen.

Zou ze zo voor het gerecht slepen.

Maar goed er zijn dus goede bazen en vaak hele slechte.

• 33

Dat annoniem annoniem wil blijven komt omdat het tegen hem kan worden gebruikt bij een evt. ontlag.

Joost ga lekker in de kont hangen van je baas.

Stroopslikker.

• menno

Als ik dit zo allemaal lees krijg ik bijna medelijden met jullie.

Maar goed dat ieder mens, lees werkgever (baas vind ik zowiezo een k*t woord) anders in elkaar zit.

Ik ga hier nu verder mee stoppen, verders zou ik tegen Annoniem willen zeggen ……. ZOEK EEN ANDERE WERKGEVER!!!!!!!! Er zijn er nog genoeg die wel op een gezellige creatieve manier met hun personeel omgaan.

Succes allen.

• Dirk

Zie je wel, dat je een zielig mannetje bent Annoniem, ik ben het helemaal met joost eens.Een grote mond over je baas maar als ik naar je taal gebruik kijk dan lijk je me ook niet een echt meegaand en makkelijk type. .

Ik zou zeggen verbeter de wereld en begin bij je zelf.

Verder doe ik aan deze flauwekul niet meer mee!!!!

Veel succes verder en ga vooral zo door !!!!!

• @Joost

Helaas,

Joost, het is helaas allemaal werkerlijk gebeurd, echt waar.

Niets van het verslag van Annoniem is uit der duim gezogen of zo, het is echt waar.

Tja, als je een gezin hebt te onderhouden …. etcetera, dan wil je je mond wel houden, je bek houden….

"t is nu eenmaal zo

• annoniem

Niets van de bovenstaande berichten is gelogen, verzonnen oid.

Helaas menno, 146, Rob, Joost Dirk, 33,:

Oojes open

Helaas, hoe het ook is, hoe hard, hoe reeel. dit is echt gebeurd en gebeurd…. nog steeds.

Het zij zo, maar het gaat ……………………. veranderen.

• Rob

wat een k*tbanen hebben jullie toch allemaal.

Als ik jullie was ging ik toch echt werken bij de plaatselijke groenteboer, schijnt een kei van een vent te zijn. :)

• annoniem

Helaas, geen woord van het door mij geschreven bericht is gelogen, bedacht of verzonnen. Helaas, deze werkgever bestaat echt.

En dan te bedenken dat zij ooit een gooi hebben gedaan om …… van Nederland te worden/zijn.

Ik weet dat het triest is maar ach je moet niet klagen, c.a. 30 tot 40% van de werknemers is (er) dus aan het kijken naar ander werk, piepeltjse die stage lopen blijven liever weg als dat ze komen etcetera, etcetera.

Ach, een kwestie van tijd tot dat….

De laatste het licht uit doet.

(Helaas) Annoniem

Je oud collega's beschermen b.v.

Anno@home.com