Stichting zoekt drukker voor briefpapier

• Caroline Bal

Hallo,

Wij zijn een jonge stichting die ontwikkelingswerk doet in Ethiopië, zie ook onze website www.msele.nl.

Nu zijn wij op zoek naar een drukker die voor ons briefpapier, enveloppen en evt. ansichtkaarten wil drukken. Onze stichting zit in Drenthe (Coevorden), maar afstand hoeft geen belemmering te zijn !

Wil jij ons helpen, laat dan wat van je horen!

Alvast bedankt,

Caroline, namens stichting Msele ~ vechters voor water

• Messer

Beste Caroline,

Zou je kunnen aangeven om wat voor aantallen het gaat?

Ik zou prijzen voor jullie op kunnen vragen bij drukkers in Polen, waar ik mee samenwerk; dit zal kosten besparen en de kwaliteit is erg hoog. Alleen is het bij lage aantallen minder rendabel, dus laat me even weten wat je zoekt.

Met vriendelijke groet,

Hugo Messer

• Caroline

Beste Hugo,

Moeilijk te zeggen om de hoeveelheid die we nodig hebben.

Ik denk dat we in eerste instantie aan bijvoorbeeld 1000 vellen briefpapier wel genoeg hebben. Ik weet niet aan wat voor jou lage aantalllen zijn ?

Met vriendelijke groet,

Caroline

• Messer

Beste Caroline. 1000 is een lage hoeveelheid, dan kun je beter een drukker in Nederland zoeken, maar die heb je wellicht al gevonden? Mocht het gaan om grotere hoeveelheden of luxe brochures e.d., dan kan ik wat voor je betekenen.

Groet,

Hugo Messer

• Caroline

Dat dacht ik al wel, dat de aantallen niet groot genoeg waren.

Ik heb nog geen drukker gevonden, maar ben nu maar in de buurt van Coevorden drukkers aan het benaderen.

In elk geval bedankt voor je reactie !

Groeten

Caroline