Gezocht: GRAFISCH VORMGEVER

• Arjan Roosenburg

Vanwege de structurele groei van onze activiteiten zoeken wij per direct een (freelance) medewerker.

Je bent…

Gewend om zeer zelfstandig te werken

Creatief in het ontwerpen van huisstijlen, websites en brochures

Smaak, gevoel voor design, typografie en oog voor detail

Je Beheerst…

(Windows XP):

Adobe Illustrator

Adobe Photoshop

Freelance ?

Ben je freelancer en wil je werken in een team met enthousiaste collega's in een bedrijfsomgeving. PromoVisique heeft binnen hun bedrijfsruimte de mogelijkheid om een werkplek voor je te creeren.

Als je aan bovenstaande verwachtingen voldoet, mail dan je CV + portfolio naar vacature@promovisique.nl. Als je eerst nadere informatie wilt, bel dan even met Marinus Vlot (010) 85 00 678.

• Soesbergen | Soesterberg

Beste heer A. Roosenburg,

kijkt u eens op www.soesbergen.nl.

Ik heb altijd wel ruimte/gelegenheid om werkzaamheden op het gebied van vormgeving voor u te doen.

Met vriendelijke groet,

E. Soesbergen

www.soesbergen.nl

info@soesbergen.nl

• Hugo Messer

Beste Arjan Roosenburg,

Wellicht is de vacature reeds ingevuld, maar kan ik toch iets voor je betekenen. Bridge is een intermediair voor het uitbesteden van dtp, ontwerp en drukwerk naar het buitenland. Wij hebben veel contacten met freelancers en studio's in Oost-Europa die kwalitatief goed werk afleveren tegen aanzienlijk lagere prijzen dan in Nederland (dtp-er kost tussen 15-20 euro per uur).

Mocht je meer willen weten, dan hoor ik het graag. Voor aanvullende informatie: www.bridge-int.nl

Met vriendelijke groet,

Hugo Messer