Diverse machine te koop

• Ron Vlasveld

Wegens bedrijfsbeeindiging te koop.

Heidelberger degelpers 117 457 H

Offsetpersen Gestetner 313 en een Davidson 501 A3

Linotype zetmachine incl 6 matrijzen

Ludlow zetmachine incl zetbokken en letterkasten

Alle machine's verkeren in een onberispelijke staat, zijn zeer goed onderhouden en functioneren 100%.

• satish

Gaarne zou ik willen weten waarmee uw degel allemaal is uitgerust en wat er allemaal wordt meegeleverd met deze machine.

eventueel foto's en prijs graag.

m.v.g.

satish

• Ron Vlasveld

Beste Satish,

Excusses voor de late reactie. Ik was mij niet bewust van de werkwijze van deze forum.

Deze Heidelberger degel staat nog in de drukkerij van mijn vader die onlangs is overleden. Wij genoodzaakt de machines te verkopen maar hebben daarbij enig gebrek aan kennis. Mijn vader maakte op deze machine alle voorkomende handels- en familiedrukwerk. De volgende technieken paste hij toe op deze machine o.a. drukken, stansen, rillen. De machine beschikt over de Hollandse hoogte. Alles toebehoren van deze machine gaat in één koop mee (incl. een zetbok met sluiramen etc. Geef mij je e-mailadres dan stuur ik wat foto's naar je toe.

Mocht je nadere informatie nodig hebben dan ik je mij bellen op 06-5123 3557 of tijdens kantooruren op 073-511 4721. Uiteraard zijn de machine te bezichtigen.

Met vriendelijke groet.

Ron Vlasveld