Beset Deanera
Kunt u mij dan helpen aan enkele drukkers voor oplages vanaf 10.000 ex
Ik ken alleen DKzet in Hapert, maar ben opzoek naar nog een paar drukkers
Ook ben ik op zoek naar goedkope drukker voor 1 tot 25/50 krantjes. Voor de gein willen we een leuke krant maken vol met anekdotes, verhalen, foto's etc maken voor onze vriend die in november 50 wordt.
Weet iemand een goedkope drukkerij die voor een kleine oplage wil/kan drukken in de buurt van Eindhoven?
Wij kunnen dergelijke oplagen voor je langs digitale weg produceren.
Met onze digitale rotatiepers kunnen wij kranten op tabloid formaat maken.
Wij gebruiken daar geen écht krantenpapier voor, maar bv. 90 grs. wit papier.
Wanneer de dtp-er een geel/grijs tintje onder de pagina's zet wordt het nét krantenpapier.
Voordeel is dat b.v de foto's uit de tint gespaard kunnen worden zodat deze briljante kleur behouden.
Voor meer informatie:
Klomp Grafische Communicatie
www.klomp.nl | verkoop@klomp.nl | e.soesbergen@klomp.nl
Voor een drukker maakt het toch niet uit wat voor layout een pagina heeft ..
Oke het moet wel full color zijn en dezelfde blad en zetspigel en geen steunkleur maar in principe maakt het een dukker niet uit of de ene pagina er anders uitziet als een andere..
Het vergt wel een hoop organisatie maar het zou kunnen ..
Natas
Beste Natas,
Uiteraard maakt het voor een ‘drukker’ wel degelijk uit welke layout een pagina heeft.
Krantjes in hoge oplage (daar hebben we het uiteindelijk over) worden gedrukt, en drukwerk wordt vanaf drukplaten geproduceerd. Wat dacht je van de productie van deze drukplaten en de wissels van deze platen op de pers?
Daarnaast zal er ongetwijfeld ook nog verschil zitten in de omvang (aantal pagina's) per krantje, kortom: jouw werkwijze is in deze geen oplossing, helaas.
Wanneer je digitaal zou produceren maakt het inderdaad niet veel verschil welke layout welke pagina heeft, maar dàn heb je het dus over een ander verwerkingsproces: digitaal i.p.v. drukken.
Daarvoor heb ik dus bovenstaand een oplossing geboden.
Met vriendelijke groet.
Klomp Grafische Communicatie
www.klomp.nl | verkoop@klomp.nl | e.soesbergen@klomp.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?