Fotoalbum met zelf ontworpen voorkant

• YoungArt

Wie weet waar ik fotoalbums kan laten maken met een zelf ontworpen voorkant. Het gaat steeds om een oplage van één in verband met individueel design.

• Bart

Via iPhoto op de Mac kan je bij Apple hele mooie en betaalbare fotoalbums laten maken. Dit kan per stuk en je kan het design en de indeling grotendeels zelf bepalen.

• YoungArt

Dit is niet wat ik bedoel.

Het moet een leeg foto-album worden waar men zelf nog foto's o.i.d. in kan plakken. Alleen de omslag van het album moet van een eigen ontwerp worden voorzien.

• Bart

Misschien is een optie om stevige vellen (160 grams) afwisselend met kalkvellen in te binden met een metalen ringband. De voorzijde kan dan een vel met eigen ontwerp zijn en op de voor- en achterzijde een dik transparant. Op deze manier is het nog een beetje betaalbaar.

• Rob

Gewoon informeren bij de lokale copyshop.

Die weten er wel raad mee.

• Gaby

Je kunt misschien van die plastic multomappen nemen met een transparant insteekvak op de voorzijde ( lekker duidelijk he ;-)

gr. Gaby

• Suzette

Hallo, ik ben daar ook naarstig op zoek naar. Mocht je dus een goede reactie hebben gekregen, dan hoor ik dat graag!

Zo niet…. dan hebben we een gat in de markt ondekt!

Groetjes

• YoungArt

Hoi Suzette,

Mijn drukker kan ze maken, maar de kostprijs is dan zo hoog dat het niet meer verkoopbaar is. Ik maak ze nu zelf (naar het idee van Bart).Suzette schreef:

>

> Hallo, ik ben daar ook naarstig op zoek naar. Mocht je dus

> een goede reactie hebben gekregen, dan hoor ik dat graag!

>

> Zo niet…. dan hebben we een gat in de markt ondekt!

>

> Groetjes

• Bart

Leuk om te horen dat mijn ideeen soms op prijs gesteld worden ;-)

• Paul

Binnenkort brengen wij speciaal papier op de markt, om zelf boekwerkjes en foto albums te maken. Eerst beprint je het en dan hecht je ze aan elkaar. De voorkant en achterkant kan je ook beprinten en wordt één geheel met het boek, ZONDER een plastic cover zoals bijv. bij het Unibind systeem. Onze website is nog niet klaar. Een foto en korte beschrijving is al te zien op www.innovatieveiling.nl onder kavel nr. 4

Kleine aantallen kan ik nu al leveren,

Paul