grafisch werk + handicap

• remco

Ik ben remco 27 jaar uit Enkhuizen, en had een algemeene vraag aan iedereen. Ik zoek al ruim 5 jaar naar grafisch werk, en kan niks vinden. Overal waar ik kan langs komen ivm een gesprek vallen ze me aan ivm me lage opleiding (v.s.o) wat tegenwoordig lbo is. Ondanks dat ik v.s.o onderwijs heb gevolgd en me diploma`s heb gehaals voor snijden, afwerken, hulpdrukker, en ook later me heftruck diploma. Wie weet een bedrijf die me een kans kan geven, eventueel kan ik verplaatsen door nederland of bij me vriedin in Lochem wonen.

• Bram

Typ je je sollicitatiebrieven ook zo?

• menno

Bram,

Zie je niet wat er als onderwerp bovenaanstaat.

Of denk je altijd zo?

• Bram

Het is niet als kritiek geschreven. Ik ben van mening dat je brief altijd een juiste spelling moet bevatten. Een tip voor Remco is op zo'n moment om zijn spelling te laten controleren door iemand.

• remco

sollicitatiebrieven schrijf ik 1- 3 keer permaand, maar kreig of een standaard brief terug of helemaal niks.

• remco

heb ook hulp van iemand van de sociaale werkplaats, die me helpt ivm spel fouten + begleid werk zoekken voorme.

remcoBram schreef:

>

> Het is niet als kritiek geschreven. Ik ben van mening dat je

> brief altijd een juiste spelling moet bevatten. Een tip voor

> Remco is op zo'n moment om zijn spelling te laten controleren

> door iemand.

• Jeroen

Remco,

het is best moeilijk om een baan in de grafische sector te krijgen, of je nu een handicap hebt of niet. Helaas kan ik je niet helpen, maar blijf het gewoon proberen.

Succes,

Jeroen

• remco

Gelukkig heb ik sins 4 maanden een vriendin uit Lochem, en die werkt als toeval bij Bührmann Ubbens Enveloppen en die gaat intern kijken of ik daar begeid via iemand van de bup of iemand die daar speciaal voor geleerd heeft. Die me dan begeleiden op de werk vloer of als er problemen zijn, me kan helpen / er voor me is.

remco

• Bram

Das mooi om te horen.

• remco

hopeljik mag ik binnen nu en 2 weken kijken of in Amsterdam / Harderwijk voor een job als afwerker.