dtp'er/ vormgever gezocht!

• van Leeuwen

Voor een studentenagenda *liefst gisteren al gedrukt* ben ik op zoek naar iemand die een bestaand stramien (2004-2005) om wil zetten naar een up-to-date agenda (2005-2006).

Naast het up-to-date maken van het calendarium zal het werk bestaan uit het invoegen van aangeleverde advertenties en kleine wijzigingen in reeds bestaande teksten. Zelf denk ik dat het ongeveer een dag of 2 werk is…

Bestaand bestand is opgemaakt in QuarkXpress en ook omgezet naar Indesign. Alle advertenties en opmaak komen uit de Mac.

Behalve dat het een ontzettende spoedklus is, hebben wij een beperk budget en zou het fijn zijn wanneer je uit de omgeving van Utrecht komt.

Dus; is er iemand die de uitdaging aan wil gaan: snel & zelfstandig werken voor een kleine beloning?

• sander

Wat is een beperkt budget? Als het geen probleem is als ik vanuit eigen studio in Tilburg werk.

Met vriendelijke groet,

Sander Krijnen

www.zoiezo.nl

• van Leeuwen

Hoi Sander,

Bedankt voor je reactie!

Maar; Tilburg is een beetje te ver voor ons.

Evengoed bedankt!

• Ronald

Ik ben misschien wel geïnteresseerd. Zou u me kunnen voorzien van wat meer details (zoals aantal pagina's, hoeveelheid tekst/beeld, en de omvang van de wijzigingen). liefst off-topic een mailtje hierover. Dan kan ik beoordelen hoe snel ik het in orde kan maken.

Ik zit in regio Schiphol, maar ik neem aan dat dit geen probleem mag zijn aangezien dit volgens mij op afstand via e-mail e.d. afgehandeld kan worden.

MVG

Ronald

• van Leeuwen

Beste Ronald en Sander,

wij hebben inmiddels via andere kanalen iemand beschikbaar gevonden.

Bedankt voor jullie reactie!

• Miranda Smit

Hallo,

Uw oproep is mij zojuist opgevallen en heb tevens gezien dat u inmiddels al voorzien bent. Het leek me alsnog zinnig om een reactie te plaatsen voor een evt. volgende keer. Ik ben werkzaam vanuit De Meern en dit kan! evt. handig zijn voor een snelle, efficiënte communicatie. Mijn bedrijf kan! u wellicht nog meer van dienst zijn op het gebied van prepress, vormgeving en signmaking.

Indien u meer informatie wenst, kunt u mij mailen op info@kanook.nl

Graag evt. tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,

kan!

Miranda Smit

kan!

…voor prepress, vormgeving en signmaking

(i.v.m. vakantie weer beschikbaar vanaf 6 augustus)

• Carla

Hallo Miranda,

Zou je contact met mij kunnen opnemen, wellicht kunnen we elkaar van dienst zijn. Alle gegevens vind je op www.mazzmedia.nl.

Met vriendelijke groet,

Carla van Wijngaarden

managing director

Mazz Media

• Hugo Messer

Ik denk dat ik te laat ben, maar wellicht voor een volgende opdracht: ik kan je in contact brengen met freelance dtp-ers of studio's in het buitenland. De prijzen liggen daar een stuk lager dan in Nederland en de kwaliteit is identiek. Ook als het om een spoedklus gaat, kan ik snel iemand aan het werk zetten.

Een ander idee is misschien de agenda in het buitenland laten drukken? Bridge is intermediair voor het uitbesteden van dtp, ontwerp en drukwerk, dus ik zou een offerte voor je op kunnen vragen als je de opdracht nog niet aan een Nederlandse drukker vergeven hebt.

Voor meer informatie: www.bridge-int.nl

Met vriendelijke groet,

Hugo Messer

• Joachim

Kloothommel!

en dan er zelf lekker een flinke marge tussenuit pakken zeker. En je Nederlandse collega's werk voor de neus weggrissen.

@!#$

• Bart

Nogmaals!!

Hoe help je de Nederlandse economie om zeep.

In Nederland zijn voldoende mensen te vinden die voor een aantrekkelijk tarief goed werk kunnen leveren. Onderandere door het naar het buitenland uitbesteden van grafisch werk zijn er in Nederland al honderden bedrijven failliet en volgens de vakbladen zijn er nog honderden te gaan.

Nederlanders gaan vaak shoppen en brengen verschillende kleine dingetjes onder bij de goedkoopste. De mensen die een compleet pakket bij 1 Nederlandse drukkerij neer te leggen kunnen vaak goede prijsafspraken maken.