DTPster/er omgeving Tiel gezocht

• Ingrid

Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar iemand die ofwel op freelancebasis ofwel op een andere basis ons kleine team wil komen vertsterken op het gebied van DTP werk.

Het gaat met name om verpakkingen van speelgoed en kadoartikelen, die wij zelf ontwikkelen.

We zoeken iemand die zelfstandig kan werken,

en wiens specialiteit in DTP werk ligt,

dus niet iemand die eigenlijk liever ontwerper zou willen zijn

Wie heeft er wat ervaring en wie is geinteresseerd…

• Soesbergen | Soesterberg

Geachte mevrouw, mijnheer,

Naast mijn reguliere werkzaamheden heb ik aan huis een dtp/ontwerp bureau.

Hierdoor zijn de tarieven bijzonder acceptabel.

Ik ben gesitueerd in het midden van Nederland.

Dankzij e-mail en ADSL behoeft afstand denk ik geen probleem meer te zijn.

Mocht u geïnteresseerd zijn, kijkt u eens op www.soesbergen.nl.

Met vriendelijke groet,

E. Soesbergen.

• linda bruinenberg :: Studio 4

Hallo Ingrid,

Ik heb ervaring met dtp in jullie branche en zou je graag ondersteunen. Ik werk als full time freelancer en volgens mij is voor mij de reistijd naar Tiel ook niet overdreven lang… ;) Via mijn website vind je mijn contactgegevens én mijn portfolio. Bel anders even om verder kennis te maken. Geheel vrijblijvend uiteraard.

Vriendelijke groeten,

Linda Bruinenberg

Studio 4

http://www.studio4.nl

• Hugo Messer

Beste Ingrid,

Wellicht zou ik je kunnen helpen aan een dtp-er uit het buitenland. De tarieven liggen daar een stuk lager dan in Nederland, terwijl de kwaliteit identiek is. We werken samen met zowel freelancers als studio's. Mocht het interessant zijn, dan kan ik enkele portfolio's laten zien.

Voor meer informatie: www.bridge-int.nl

Met vriendelijke groet,

Hugo Messer

• Mariëlle Mees

Hallo Ingrid,

Ik ben freelance DTPster en kom uit ‘s-Hertogenbosch. Ik ben vrij allround en heb zo’n 8 jaar ervaring op grafisch gebied. Ik kan thuis werken of eventueel binnen het bedrijf. Wanneer er nog behoefte is aan versterking kan ik u tegen een redelijk tarief ondersteunen bij verschillende opdrachten.

Met vriendelijke groeten,

Mariëlle Mees

• Irma

Al een goede DTP'er gevonden? Ik ben namelijk wel een goede hoor! En ik richt me juist alleen op DTP werk, met name omdat ik vind dat het ontwerpen een vak apart is. Omdat ik nogal wat jaren ervaring heb binnen een drukkerij weet ik een uiteindelijk goed drukbaar resultaat neer te leggen.

Laat me maar weten of het wat zou kunnen worden, dan mail ik meer of bel of kom langs of ….

Groetjes,

Irma

• Irma

Al een goede DTP'er gevonden? Ik ben namelijk wel een goede hoor! En ik richt me juist alleen op DTP werk, met name omdat ik vind dat het ontwerpen een vak apart is. Omdat ik nogal wat jaren ervaring heb binnen een drukkerij weet ik een uiteindelijk goed drukbaar resultaat neer te leggen.

Laat me maar weten of het wat zou kunnen worden, dan mail ik meer of bel of kom langs of ….

Groetjes,

Irma

• Jurgen van Bakel

Geachte mevrouw/mijnheer,

Naast mijn reguliere werkzaamheden heb ik aan huis een dtp/ontwerp bureau.

Hierdoor zijn de tarieven bijzonder acceptabel.

Ik ben woonachtig in Oss (Noord-Brabant).

Dankzij e-mail en ADSL behoeft afstand denk ik geen probleem meer te zijn.

Mocht u geïnteresseerd zijn kunt u mij mailen.

Met vriendelijke groet,

J. van Bakel

• Jurgen van Bakel

Hallo,

mijn naam is Jurgen van Bakel, ben meer dan 20 jaar werkzaam in de Grafische Industrie.

Ben onlangs een eigen dtp/ontwerp en webdesign bedrijf begonnen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mochten er toch nog vragen zijn kunt u mij rustig mailen.

Met vriendelijke groet,

J. van Bakel

InkGraphics